בארץ

חה''כ ישראל אייכלר: "בג"צ מגן על ילדי טרור"

חה''כ ישראל אייכלר התבטא כנגד בג''ץ וטען כי "בג"צ מגן על ילדי טרור ושולל סיוע לילדים חרדים" ותהה "כמה זמן זה ימשך עד שבג"ץ ישלול גם את זכות החקיקה"
דורון בלוך | 
ישראל אייכלר (צילום טוויטר/ישראל אייכלר, פייסבוק/אוגני סלמה)
יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ  ישראל אייכלר אמר במהלך דיון בוועדה שבראשותו על התנגדות הבג"ץ לשלילת קצבת ילדים בעבור נער הנמצא במאסר בשל מעשה טרור: "בג"צ מגן על ילדי טרור ושולל סיוע לילדים חרדים"  במהלך הדיון נדהמו חברי הוועדה לשמוע כי בית המשפט העליון פסל חוק דומה כי הוא מסרב לשלול את התקציב מילד שהואשם בטרור ואף יושב במאסר. 
 ח"כ  אייכלר אמר בדיון כי "לעת עתה לכנסת יש זכות לחוקק חוקים כראות עיניה, בתור שליחי הציבור. אומנם בג"ץ פוסל אחר כך את החוקים של חברי הכנסת, אבל בינתיים הוא לא מונע מהם לחוקק את החוקים. אכן, אי אפשר לדעת כמה זמן זה ימשך עד שבג"ץ ישלול גם את זכות החקיקה".
עוד הוסיף להתייחס לבג"ץ "אני נדהם לשמוע שבג"ץ לא מאפשר להתערב בשלילת קצבאות של ילדים טרוריסטים, אבל מאפשר שלילת קצבאות סיוע ותקציבים לילדים שהחטא הגדול של אבא שלהם שהוא לומד תורה. ובגלל זה מותר לשלול מהם תקציבי חינוך, תקציבי ישיבות, ומי יודע מה עוד".
ובסיום דבריו אמר: "ביד אחת שופטי בג"ץ מגנים על ילדי טרור, וביד השנייה שוללים הנחה במעונות מילדי אימהות חרדיות עובדות בעוון לימוד תורה של האב. זו רשעות וחרפה שאין דומה לה. ראוי שכל אזרחי המדינה יראו את הצביעות המזעזעת הזו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה