טלוויזיה

ינון מגל לועג: "עשיתי להם תרגיל והם נפלו"

מגל הגיב לפתיחת בדיקה בעניין הציוצים שלו נגד גלי בהרב מיארה: "עשיתי להם תרגיל והם נפלו. כל האירוע מגוחך לגמרי. עשיתי להם תרגיל, הטמנתי להם מלכודת. והם נפלו למלכודת זה הכול, נורא פשוט"
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום X/ @YinonMagal)

לאחר שיו"ר לשכת עורכי הדין בישראל עו"ד עמית בכר פנה במכתב לפרקליט המדינה עמית איסמן על מנת לפתוח בחקירה נגד מגיש ערוץ 14 ו-103FM ינון מגל בחשד להסתה לכאורה נגד היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, באחלה ניוז ראיינו את מגל בנוגע לסוגיה.

מגל, אינו נותר אדיש, ובראיון מצולם ל'אחלה ניוז' חושף: "עשיתי להם תרגיל והם נפלו. כל האירוע מגוחך לגמרי. עשיתי להם תרגיל, הטמנתי להם מלכודת. והם נפלו למלכודת זה הכול, נורא פשוט".
על הפיגוע הקשה בכרמיאל בו נרצח חייל צה"ל שגרונו שוסף, הסביר המגיש: "גם גירוש למה רק שלילת אזרחות? אם אנחנו לא....האופציה הכי טובה למנוע פיגועים זה לגרש משפחות מחבלים".
 



לצד זאת, מגל הגיב גם על הבשורה המשמחת אשר פקדה את משפחת נתניהו בהקשר הבן המתחתן, אבנר נתניהו, בנם של שרה ובנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל שבדיוק מחפש אולם: "שיהיה במזל טוב, שיעמידו צאצאים הרבה בשביל עם ישראל, חייבים להכיל שם את המאזן הדמוגרפי".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ינון מגל מלח הארץ יש לו מעלה ממיליון מעריכים
    דניאל 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לא בכדי התוכנית הפטריוטים ..מקבלת 7,7% רייטינג !!,. יש לעשות סדר במערכות המשפט קרי רפורמה משפטית ..נגד האכיפה הבררנית..לא ביבי לא חוקרים .
    סגור
  • 1.
    ככה ינון משכנע את עצמו שיש לו איי קיו כלשהו.... (ל"ת)
    פילי 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור