תקשורת ומדיה

קלמן ליבסקינד מפתיע: "עיתונות היא כנראה המקצוע המשתלם בעולם"

קלמן ליבסקינד מותח ביקורת חריפה נגד הקולגות שלו בענף התקשורת ומציין כי אלו מרבים להפנות אצבע מאשימה נגד אישים בכירים במדינה האחראים על מחדלים כאלו ואחרים, אך במידה ואלו שוגים בדבר מה, האחריות לכך לא חלה עליהם. קלמן ליבסקינד: "העניין הפעוט הזה של אחריותו של אדם למעשיו, לא נוגע אלינו"

מערכת ice |  1
קלמן ליבסקינד (צילום כאן 11)
סערת סרטון ההמרדה שאותו מוביל לוחם מילואים אנונימי אשר במהלכו הוא מביע ביקורת חריפה נגד שר הביטחון, יואב גלנט, והרמטכ"ל, הרצי הלוי, ומביע את תמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו, העסיקה רבים מהעיתונאים וכלי התקשורת השונים לאחרונה.
בטורו באתר החדשות "מעריב", איש התקשורת קלמן ליבסקינד מותח ביקורת חריפה על חבריו העיתונאים אשר מרבים להפנות אצבע מאשימה כלפי גורמים מדיניים וצבאיים, בטענה כי אלו אחראים למחדלים כאלו ואחרים שהתרחשו במדינת ישראל.
לטענתו, מקצוע העיתונות נחשב למשתלם בעולם, זאת בשל העובדה כי אנשי התקשורת אינם חשופים לטענות, האשמות והקמת ועדות חקירה שונות נגדם, גם אם טעו בדבר מה באמירותיהם.  
"מה קורה אם הלחץ שהפעיל עיתונאי על ראש הממשלה, על השרים, על חברי הכנסת או על אזרחי ישראל גרם לנזק גדול? ובכן, במקרה כזה לא יקרה לעיתונאי דבר". לדבריו, אנשי התקשורת מרבים לדרוש מנבחרי הציבור לקחת אחריות על מעשיהם ולהתפטר ממשרתם הבכירה, כאשר אלו סבורים שטעו בהתנהלותם.
בניגוד לנבחרי הציבור ואישים בכירים אחרים, מציין ליבסקינד כי בכל מה שקשור ללקיחת אחריות וביצוע בדק בית, לא קיים בענף העיתונות. "העניין הפעוט הזה של אחריותו של אדם למעשיו, לא נוגע אלינו", כך מסכם ליבסקינד. 
איש התקשורת ציין כי על אף שחלק מהקולגות בענף המליצו על הסכם אוסלו, דבר אשר "הסתיים בנהרות של דם", אחריותם לאותו מהלך אינו רלוונטי. מלבד זאת, ציין קלמן ליבסקינד כי על אף שחלקם עודדו לקבל את עסקת שליט, דבר אשר לטענתו הסתיים בכך שמשוחררי העסקה רצחו יהודים והיו אחראים על אירועי ה-7 באוקטובר, האחריות על עמדתם בנושא אינה מעניינת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק לגמרי (ל"ת)
    צודק לגמרי 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור