בארץ

רה"מ נתניהו על סרטון ההמרדה: "דוחה על הסף גילויי סרבנות"

ראש הממשלה התייחס לפרסום שהופץ ברשתות החברתיות, בו נראה רעול פנים כשהוא קורא לכאורה למרד בשר הביטחון יואב גלנט וברמטכ"ל הרצי הלוי. מלשכתו נמסר כי הוא "הזהיר פעמים רבות מפני הסכנות שבתופעת הסרבנות והגישה המתירנית כלפיה". לדבריו, הוא "ומצפה מכל המערכות לטפל באופן שוויוני"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו מגיב על סרטון ההמרדה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג,X)
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצ"ש) לסרטון ההמרדה בו נראה כביכול לוחם מילואים בתוך מבנה ברצועת עזה, כשהוא קורא לכאורה להפסיק לציית לשר הביטחון יואב גלנט ולרמטכ"ל הרצי הלוי. "ראש הממשלה הזהיר פעמים רבות מפני הסכנות שבתופעת הסרבנות והגישה המתירנית כלפיה", נמסר מלשכת נתניהו. 
"ראש הממשלה עקבי בעמדתו זו, הוא דוחה על הסף כל גילוי של סרבנות מצד כלשהו, ומצפה מכל המערכות לטפל בהם באופן שוויוני", סיכם יו"ר הליכוד את הודעתו לתקשורת. צה"ל הודיע היום כי הפרקליטה הצבאית הורתה על פתיחת חקירה של מצ"ח, והרמטכ"ל הורה לקיים שיח פיקודי מיידי בכל היחידות.
את הסרטון שיתף גם בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר נתניהו, בחשבון הטלגרם שלו. בסרטון אמר הלוחם: "אתה לא יכול לנצח מלחמה. תתפטר - אתה לא יכול לנצח את המלחמה ולפקד עלינו. אני מודיע לך אדון גלנט - אם לא נלך עד הניצחון, 100 אלף חיילי מילואים יישארו על הגדר. לא נזוז מהגדר. נקרא לתושבי מדינת ישראל להגיע לעזה ותחת אבטחה שלנו נקשיב למנהיג אחד - לא שר הביטחון ולא הרמטכ"ל. זה ראש הממשלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סרבנות
    יוסי 05/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשם הדמוקרטיה, נא לשפוט את החייל המדובר בדיוק כמו שנהגתם בסרבנים הטייסים והמ"מ: ד מ ו ק ר ט י ה
    סגור