בארץ

לוחם מילואים נפצע קשה, חיזבאללה טוען: "ירינו לעבר ציוד ריגול"

החייל, מגדוד 6828, חטיבת ביסל"ח, נפגע בקרב בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל: "הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחתו עודכנה". בכיר חמאס אוסאמה חמדאן התייחס לדיווחים על חידוש המגעים לעסקת חטופים: "לא התבשרנו מהמתווכים על שום דבר - והדיבורים היום לא רציניים"
מערכת ice | 
כוחות צה''ל בעזה (צילום דובר צהל)
לוחם מילואים מגדוד 6828, חטיבת ביסל"ח (828) נפצע מוקדם יותר היום (שבת) באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. כך מסר דובר צה"ל, שהוסיף כי "הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה". בתוך כך, אלפי בני אדם מפגינים סמוך לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. כוחות משטרה רבים נפרסו במקום.
בכיר חמאס אוסאמה חמדאן התייחס לדיווחים על חידוש המגעים לעסקת חטופים, ואמר לתחנת הטלוויזיה הקטארית אל-ג'זירה כי "המשא ומתן נועד לעצור את התוקפנות, לסיים את המצור ולהשיג הסכם הוגן. לא התבשרנו מהמתווכים על שום דבר הקשור לחידוש המו"מ - והדיבורים היום לא רציניים".
"אנחנו מאמינים שישראל מנסה לברוח מהחלטת בית הדין הבינלאומי, והמו"מ נועד לתת להם זמן להתחמק מכך. לא מספיק שיח על מוכנות ישראלית לרגיעה - נדרשת נסיגה מיידית מהרצועה והפסקת המלחמה", הוסיף בכיר חמאס. מוקדם יותר הערב שני טילי נ"ט של חיזבאללה פגעו ישירות בבית במטולה שבגליל העליון. אין נפגעים.
בה בעת, ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות על ירי לעבר מרחב מנרה, וטען כי הוא כוון לעבר מבנה ששימש את צה"ל. בנוסף, חיזבאללה לקח אחריות על ירי לעבר "ציוד ריגול" לפני כשעה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה