תקשורת ומדיה

ינון מגל זועם על יואב גלנט: "שוב נכנע, שוב תוקע סכין. חבל מאוד"

לאחר שהצהיר כי על בני המגזר החרדי מוטלת האחריות להתגייס וכי "כולם חייבים לשאת בנטל", העיתונאי ינון מגל תקף בחריפות את השר יואב גלנט בתוכנית האקטואליה ב-103FM. ינון מגל: "גלנט ניזון מהחונטה שלו, כפי שהוא ניזון במחאה החברתית"

מערכת ice |  1
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, חיים גולדברג)
לאחר שאתמול (רביעי) הצהיר שר הביטחון כי "ללא הסכמת כל הקואליציה - לא אגיש את חוק הגיוס. כולם חייבים לשאת בנטל", העיתונאי ינון מגל תקף בחריפות את יואב גלנט בתוכנית הבוקר שאותו הוא מגיש עם בן כספית.  
"אני לא מאמין לחבורה הזו. גלנט ניזון מהחונטה שלו, כמו שהוא ניזון במחאה החברתית", תקף מגל את שר הביטחון. בהמשך דבריו, מגיש תוכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14, ינון מגל, המשיך למתוח ביקורת חריפה על גלנט, אשר ציין בנאומו אתמול (רביעי), כי יש להגיע להסדר עם בני המגזר החרדי בנושא השירות הצבאי. 
"מה זה הדבר הזה? מה כל האיומים האלו? זו כניעה לחונטה", אמר מגל בתוכניתו בתחנת הרדיו 103FM. "זה כמו הקמפיין של המחאה החברתית להפיל את הממשלה. גלנט שוב נכנע, גלנט שוב תוקע סכין, זה חבל מאוד".
כזכור, אתמול מסר שר הביטחון יואב גלנט את הצהרתו בנוגע לדעתו בנושא שילוב בני המגזר החרדי בשירות הצבאי. בהצהרתו אמר גלנט: "ניתן וחשוב להגיע למתווה מוסכם לגיוס - גם של חלק הולך וגדל מהציבור החרדי, התורם כבר עכשיו למאמץ האזרחי. אני קורא לראש הממשלה להוביל מהלך משותף עם כל סיעות הקואליציה ולהגיע להסכמות הנדרשות בנושא חוק הגיוס". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה אדם משועמם
    ד"ש מרחלי רוטנר 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטרידן תתבייש
    סגור