תקשורת ומדיה

ינון מגל תוקף: "מה אתם מבלבלים את המוח על ביבי? אתם משוגעים?"

על רקע פרסום מחדל הסימים המטריד ומחאות הענק בקפלן שנערכו השבוע, ינון מגל תקף את מתנגדי רה"מ נתניהו בתוכנית הבוקר ב-103FM: "זה הכל שנאה לביבי שמייצג את הימין. איך הפכתם את זה לפרשת ביבי?"
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פלאש 90)
על רקע מחאות הענק שהחלו לפני שלושה ימים בקפלן אשר במהלכן התקיימו מספר הפרדות סדר מטעם המוחים כנגד המשטרה, איש התקשורת והעיתונאי ינון מגל התייחס למבול הביקורות והרעש הרב שלהם "זוכה" לקבל רה"מ נתניהו בימים אלו. מגל, שידוע כתומך נלהב של נתניהו יצא להגנת ראש הממשלה ובעקבות כך נרשם עימות חריף בינו לבין העיתונאי בן כספית. בהמשך, מגל התייחס למחדל הסימים: "איך הפכתם את זה לפרשת ביבי?". 
בתוכנית האקטואליה של אנשי התקשורת ינון מגל ובן כספית ב-103FM, תקף הראשון את מתנגדי רה"מ נתניהו אשר פועלים בדרכים שונות להחלפתו: "זו בכלל לא המחאה, זו לא ההפיכה המשטרית, אלה לא החקירות ולא השוחד. כל החארטות שטחנם לנו כל השנים - זה הכל שנאה לביבי שמייצג את הימין".
בעקבות אותן אמירות של העיתונאי ומגיש תוכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14, בן כספית מיהר לתקוף את מגל בתוכנית הבוקר ואמר: "לפעמים אתה אומר שקרים, לפעמים אתה אומר שטויות. הבוקר אתה אומר שטויות". 
בהמשך התוכנית, התייחסו השניים למחדל הסימים שהופעלו ברצועת עזה שעות לפני מתקפת הפתע בשבת השחורה. מגל תקף את מבקרי רה"מ נתניהו: "איך הפכתם את זה לפרשת ביבי? מה הקשר אתה מדבר על ביבי בכלל? הנקודה שלא עדכנו את ביבי באירוע, ששחטו יהודים זה האירוע".
מגל המשיך למתוח ביקורת חריפה בנושא: "שהם לא עדכנו, הרמטכ"ל ידע לא ידע, ראש אמ"ן היה באילת, על מה אתם מדברים אתם משוגעים. שחטו פה יהודים ואתם מבלבלים את המוח".
עוד הוסיף איש התקשורת: "הוא כן עדכן את הגרסה, לא עדכן את הגרסה – לא עדכנו את ראש הממשלה, לא עדכנו את שר הביטחון, לא עדכנו לקראת זה שידעו שכנראה הולכת להיות תקיפה על איזה יישוב. מה אתם מבלבלים את המוח כל היום עם ביבי? מה אתם משוגעים?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה