תקשורת ומדיה

ינון מגל חשף בקשה ל"שוחד": "דיר באלק, ב-15 אלף זה ייפתר"

העיתונאי ומגיש "הפטריוטים" חשף בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) כי קיבל הצעה במסגרתה ישלם שוחד של 15 אלף שקל לאדם שיכול להסיר, לטענתו, את החסימה של קבוצת החדשות שפתח בוואטסאפ. "ערכיות לפני הכל", כתב מגל
מערכת ice |  1
ינון מגל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחרונה חסמו את קבוצת הוואטסאפ של ינון מגל בטענה שהוא "היה על מספר מחו"ל". הקבוצה הכילה כ-8000 משתמשים אשר עקבו באופן הדוק אחר הדיווחים של איש התקשורת. היום (ראשון), הוא פרסם הודעה חריגה במיוחד בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), בו הוא טוען כי קיבל הצעה במהלכה ישלם שוחד של אלפי שקלים לגורם שאינו נחשף.
מגל שיתף בכמה צילומי מסך שכללו הודעות רבות שקיבל, ובהן אדם שפנה למגל והציע שהוא (מגל) ישלם לו כ-15 אלף שקל בשביל הסרת החסימה על קבוצתו, וכן בעבור השגת ה"וי הכחול" לצורך אימותה. בהודעות נכתב, בין היתר: "יש בעיות שכסף כן פותר, לא נולדת אתמול. אתה לא יודע מה אפשר לעשות, אני כן". על העדויות הללו העיתונאי כתב: "ערכיות לפני הכל", אם כי הוא לא שיתף בהודעות שהוא עצמו שלח לאותו גורם זר אשר מגל לא הסכים לחשוף. מקבוצת מטא לא נמסרה תגובה בנושא.
  
מגל הוא אחד העיתונאים הפעילים ביותר ברשת החברתית X, כאשר לאחרונה הוא העלה פוסט ובו כתב: "מחדל גולדה, מרחץ הדמים רבין, אינתיפאדת שרון, מלחמת אולמרט, טבח קפלן". ציוצו של מגל מגיע ככל הנראה בתגובה להאשמות להן "זוכה" ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על ידי המפגינים הנמצאים בהפגנות המתחדשות נגדו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מס עבאס....ההסתה מבית ביבי.. קיבלנו מנתניהו מס חמאס..סי
    יצאתפיל 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרה החליטה שסינוואר הוא סבבה..... חחחחחחחחח מגל ממשיך ללקק למלך העירום שלו.... זה ככ מביך...שאלוהים ישמור עלינו מההיביסטים שאשכרה מקשיבים ומאמינים למגל...עוד עוכר ישראל בסגנון יהיר נתניהו
    סגור