תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף את ינון מגל: "נתניהו שלח אותך לשקר"

בן כספית יצא נגד ינון מגל אחרי שהאחרון תקף את המפגינים מהצד השמאלי של המפה וטען כי אין להם זכות לדבר על החרדים, אחרי שהם בעצמם נגעו בסרבנות בצבא: "אין לך בכלל מודעות למה שאתה אומר. נתניהו נעלם ושלח אותך לפרונט לשקר"
מערכת ice | 
ינון מגל, בן כספית (צילום יוטיוב/ 103FM)
בן כספית וינון מגל, צמד העיתונאים שמגישים יחד תוכנית רדיו ב-103FM, תקפו אחד את השני הבוקר (שני) בחריפות בתוכניתם, זאת על רקע דיון בנוגע להמשך מלחמת "חרבות ברזל", ההפגנות למען שחרור החטופים והקדמת מערכת הבחירות ועוד.
תחילה, אמר ינון מגל לבן כספית: "אני רואה את ההתעוררות ואת הדברים הטובים שקורים, ואתה את הדברים השליליים. אתם ממשיכים עם אותו קמפיין שהתחלתם בתקופת הקורונה של ההפגנות והדמוקרטיה. אנשים נכנסו לפסיכוזה אנטי-דמוקרטית".
מגל המשיך: "הכל שקר, שביבי, נציג הבבונים, לא ישלוט. מה הם רוצים עכשיו? אנחנו באמצע מלחמה. פשיסטים, רוצים להפיל ממשלה נבחרת. שקרנים. הם לא רוצים אותנו בשלטון, הם לא דמוקרטיים, אל תאמינו להם". עוד אמר מגל: "אין לכם זכות לומר מילה על החרדים, אתם אמרתם שלא תשרתו. איבדתם את הזכות לדבר על שוויון בנטל ברגע שנגעתם בסרבנות בצבא". 
בן כספית ממש לא נותר חייב ותקף בחריפות את מגל: "אין לך בכלל מודעות למה שאתה אומר. אני לא מחפש היגיון בדברים שלך, אני רק מנסה לדמיין לעצמי מה היה קורה אם הממשלה שהחרבון הזה קרה לה הייתה דווקא הממשלה שלנו".
כספית הוסיף לתקוף כשאמר: "לנתניהו אין בעיה לפרק את המדינה למען הצרכים האישיים שלו. זה האיש. החרבת חבל ארץ שלם, וכל זה מפיו ומעשיו של מר ביטחון שאמר שזו המשמרת שלו. כשהגיע הזמן לומר 'אני אחראי', הוא נעלם ושלח אותך לפרונט כדי שתשקר. וזה מה שאתה עושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה