תקשורת ומדיה

בן כספית בחשיפה מטורפת: מי מדליף לו חומר סודי מישיבות הממשלה?

בן כספית חשף בפני ינון מגל כי בעקבות החשדות על כך שח"כ גלעד קריב, הדליף חומרים סודיים מוועדת חוץ וביטחון, ההדלפה הייתה אליו, אך הוא לא חשף כי מדובר בקריב: "אני רוצה לגלות לך משהו, ההדלפה הזו הייתה אליי. זה פרסום שלי, כל החומר שמדובר עליו"
מערכת ice |  1
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
בן כספית דיבר היום (רביעי) בתוכנית המשותפת שלו יחד עם ינון מגל ברדיו 103FM, שם דיברו על החשדות שפורסמו אתמול לפיהן חברת הכנסת גלעד קריב, הדליף חומר סודי בוועדת חוץ וביטחון. בעקבות כך אגב, יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה, דרש מהיועצת המשפטית לממשלה לפתוח בחקירה מידית.
בן כספית גילה לינון מגל "סוד" וחשף כי ההדלפה הייתה אליו. במהלך השיחה בין השניים סיפר כספית: " אני רוצה לגלות לך משהו, ההדלפה הזו הייתה אליי. זה פרסום שלי, כל החומר שמדובר עליו. כמובן שאני לא אומר שזה גלעד קריב ולא גלעד שליט או שרון או ארדן, אבל אני עברתי אתמול על כל הפרסום, אין בו מילה אחת שהיא סודית".
כזכור, רק אתמול חשף בן כספית כי בעבר הוא ויתר על הצעה להתמנות לתפקיד קונסול ישראל בניו יורק, לאחר שהעדיף להישאר במקצוע בו הוא עוסק כבר 40 שנה, עיתונאי. כספית סיפר בין היתר לחברו להגשה: "הציעו לי להיות קונסול בניו יורק. הציע לי שר חוץ כלשהו שאינו ליברמן, מזמן, לפני הרבה שנים. לא לקחתי. אני עיתונאי, נולדתי ואמות. קונסול בניו יורק זה הפרס הגדול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דביל עם תעודת עיתונאי זה מה שאתה (ל"ת)
    אורח 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור