עסקי ספורט

ינון מגל: "אוהדי הפועל ת"א קיצוניים, אבל את בית"ר תמיד דופקים"

ינון מגל, מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, דיבר ב"ערוץ הספורט" נגד הדיון על על העונש לקבוצת הכדורגל בעקבות התפרעות האוהדים ואמר כי "לבית"ר תמיד נותנים את העונשים הכי חמורים לא משנה מה. כל הקיצוניים של הפועל שם. לא מתייחסים אליהם כמו לבית"ר, כמו ללה פמיליה וכאלה"
מערכת ice |  3
ינון מגל (צילום X/ @YinonMagal)
ינון מגל מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, עלה היום (רביעי) לשידור בערוץ הספורט, שם הוא טען כי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים מקבלת יחס שונה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל משאר הקבוצות. דבריו מגיעים על רקע הדיון היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל על העונש לבוצה בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד מכבי חיפה.
במהלך השיחה עם אלי אוחנה ומשה פרימו טען ינון מגל: "אני יודע שלבית"ר תמיד נותנים את העונשים הכי חמורים לא משנה מה. אתה מבין? לא משנה מה קורה את בית"ר דופקים. זה מה שאני יודע".
משה פרימו הגיב לו ואמר: "וואו, זה משפט של שנים", כאשר אלי אוחנה התפרץ לדבריו והסכים עם ינון מגל כשאמר: "לא לא, לצערי הוא צודק. כשאתה מסתכל על ההיסטוריה, זה עומד במציאות, לא רק תחושה. רוב העונשים החמורים ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי נפלו על בית"ר ירושלים. אז יהיו כאלה שיאמרו 'בגלל שהאוהדים התפרעו', אבל אני חושב שיש קבוצות שעשו את אותן עבירות כמו בית"ר ירושלים, והענישה והתייחסות היו הרבה יותר מכילות".
בשלב זה ינון מגל התייחס לאוהדי הפועל תל אביב ואמר: "וגם עם הפועל, כל ה..שכחתי איך קוראים להם. כל הקיצוניים של הפועל שם. האולטראס. לא מתייחסים אליהם כמו לבית"ר, כמו ללה פמיליה וכאלה".
@sport5il ינון מגל על היחס שמקבלת בית״ר ירושלים מבתי הדין 🗣️ מה דעתכם⁉️ #כדורגלטוק ♬ צליל מקורי - Sport5

יש לציין כי במהלך היום חל הדיון על העונש המיועד לבית"ר ירושלים במשחק נגד מכבי חיפה שנערך בטדי לפני כשבועיים. התובע, עו"ד גלעד ברגמן, דורש הפחתת נקודה לקבוצה וזאת בשל "ריבוי האבוקות ורימוני העשן על פי דו"ח השופט והמשקיף שחלק מהם הושלכו לכר הדשא, דבר שהוביל להפסקת המשחק". זאת בנוסף לקנס בסך 46,500 שקל.
בבית"ר ירושלים זעמו במהלך היום על הדיון, ומנכ"ל הקבוצה כפיר אדרי התבטא בחריפות: "נרד ליגה בכלל אבוקות? לאן הגענו". עורך הדין של בית"ר התבטא כפי ההתבטאות של אלי אוחנה וינון מגל על ריבוי הפחתת הנקודות של בית"ר: "לבית"ר ירושלים הורידו הכי הרבה נקודות בעולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יינון מגל זה הסכסכן הכי גדול במדינה
    עמיר 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דבר אצלו זה פוליטי הוא מחפש לפלג בעם ימין שמאל הפועל ביתר,דתיים חילוניים . הבן אדם כל היום מסכסכךךךךך ומפלג תת אדם פח אשפה חא מבין למה יותנים לו במה?
    סגור
  • 2.
    ינון מיגל
    ליאור 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בולשיט כן והשופטים המכבסתים דופקים תמיד קבוצת הפועל מדבר כי שונא הפועל
    סגור
  • 1.
    למנחה הפטריוטי שזקוק לתשואות כל 5 דקות (ל"ת)
    חיזוק ויאגרה 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור