עסקי ספורט

הרכישה הבאה של ג'ף בזוס נחשפת, על הכוונת: אלופת ה-NBA

בצל העובדה מייסד אמזון מכר מניות בשווי 5 מיליארד דולר, כעת לאחר שהוא הכריז לא פעם על רצונו לרכוש קבוצת כדורסל, על פי המופצת ספוקלציה ברחבי הרשת הוא עומד לרכוש את לא אחרת מאלופת ה-NBA בוסטון סלטיקס
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס)
עולם הספורט בארה"ב בסערה, לאחרונה מייסד אמזון ג'ף בזוס הודיע שברצונו לרכשו קבוצת כדורסל ושילוב של כמה גורמים יכולים אף להעיד איזו קבוצה נמצאת אצלו על הכוונת. 
על פי הספקולציה שהתפרסמה לאחרונה בזוס מעוניין לרכוש את אלופת ה-NBA בוסטון סלטיקס. בשבוע האחרון דווח שבזוס מכר מניות של אמזון בשווי כולל של למעלה מ-5 מיליארד דולר. במקביל, בדיוק לאחר שזכתה באליפות בוסטון סלטיקס הועמדה למכירה.
לאחר שדווח שמייסד אמזון מדובר בשלב זה רק בספקולציה, ובכל זאת - בעיתונות הכדורסל ממשיכים להעלות אותה - והיא האפשרות שג`ף בזוס, אחד האנשים העשירים בעולם, בזוס, לפי הדיווחים, התעניין בעבר ברכישת קבוצת NBA, וכעת הגיע מהלך שעשוי לקדם רכישת ענק שכזו.
כזכור, לפני שלושה ימים הודיעה קבוצת הבעלות הנוכחית של המועדון, שהיא חליטה למכור את מרבית מניות הניהול שבבעלותה לגורפם אחד כאשר תג המחיר המשוער שניתן הוא 5 מיליארד דולר, סכום זהה לזה שבזוס עומד לשלשל לכיסו.
על כן, התיאוריה תומכת באפשרות שבזוס מקדם מהלך שבסופו במסגרת הוא ירכוש את הקבוצה. אומנם מדובר בתיאוריה בלבד, אך כל הפרטים יוצרים יחדיו תמונת מצב שבה התרחיש שבו בזוס, יהפוך לבעלי הקבוצה הוא סביר לחלוטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה