עסקי ספורט

סאגה שלא נגמרת: המיליארדר היהודי ירכוש את הפועל ת"א?

אדמונד ספרא מעוניין לרכוש את האדומים, וכעת נדמה שהעסקה מתקרבת כשהפער בינו לבין דיוויד מינצברג עומד על חצי מיליון דולר. עופר ינאי ממתין, ובינתיים האוהדים מתחילים לאבד את הסבלנות. תמונת מצב על הסאגה המתישה של הקיץ 
מערכת ice |  1
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
כבר מספר חודשים שאוהדי הפועל תל אביב מחזיקים אצבעות שהמיליארדר אדמונד ספרא ירכוש את הקבוצה. בינתיים, האוהדים כמעט ולא קונים מנויים, הבקרה התקציבית דורשת תשובות לגבי העונה הקרובה מהבעלים הנוכחי דיוויד מינצברג ומי שנפגעת היא הקבוצה, אליה עדיין לא הצטרפו שחקנים בכירים באמת ואחרי הירידה לליגה השנייה, הבעיות במתחם חודורוב מסרבות להיגמר.
אבל האם אנחנו בדרך לסיום הסאגה המתישה ביותר הקיץ? על פי דיווח הבוקר (חמישי) של נדב צנציפר ב-YNET, היממה הקרובה היא הקריטית ביותר מאז החלו המגעים בין הצדדים.
למעשה, הכל ייפול ויקום על הבוררות בין דיוויד מינצברג לבעלים הקודמים של הקבוצה, בועז תושב, כאשר מינצברג דורש כעת שגם האחים ניסנוב וגרינברג, מי ששימשו יחד עם תושב כבעלים הקודמים, יהיו חלק מהבוררות.
על פי הדיווח, השניים כבר העבירו לקופת הבוררות 3 מיליון דולר לצורך הסדר החובות של המועדון והסכסוך המשפטי ביניהם. אלא שהסכום לא הספיק לספרא, ומינצברג העביר מיליון דולר נוספים אל תוך הקופה.
כעת, הפער שנותר בין הסכומים שדרש ספרא לבין מה ששמו תושב ומינצברג בקופה עומד על חצי מיליון דולר בלבד, סכום שמינצברג מקווה שכבר לא יהווה בעיה, והחתימה אם וכאשר תהיה, צפויה להיות בימים הקרובים.
עוד נודע כי בנו של אדמונד ספרא, מואיז ספרא בן ה-18, לוחץ על אביו לסגור את העסקה וכבר הגיע למתחם חודורוב במהלך אימון הפתיחה של הקבוצה השבוע על מנת להכין תוכנית עבודה. אם בסופו של דבר העסקה תיפול, הבעלים של קבוצת הכדורסל, עופר ינאי, שכבר עשה בדיקת נאמנות, עשוי להיכנס מתחת לאלונקה ולרכוש אחוזים במועדון האדום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאללה שיוותר ונמשיך הלאה
    אדום ותיק 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן אדם מתנהל כאילו רוכש את תנובה ...אחינו קבוצת כדורגל עשרות אלפי אוהדים,אצטדיון 28 אלף,הכנסות 20-30 מ , 10-20מ חוב (שניתן לפרוס בהלוואה בנקאית צריך רק בטחונות),יש דוחות כספיים . לא מורכב מידי אם אתה רוצה לקנות קונים אם לא אז לא .לא צריכים רוכשים כמו טביב סוחרי סוסים . משגע עשרות אלפי אוהדים כבר כמה חודשים עוד חודש מתחילה הליגה ....תתקדם
    סגור