עסקי ספורט

ב-315 מיליון דולר: נחתם החוזה הגדול בתולדות ה-NBA

ג'ייסון טאטום, הכוכב הגדול של אלות ה-NBA בוסטון סלטיקס, חתם על החוזה הגדול ביותר בתולדות ה-NBA וירוויח 315 מיליון  דולר לחמש שנים
מערכת ice | 
גייסון טאטום (צילום אינסטגרם @celtics)
בוסטון סלטיקס סיימה לאחרונה עונה פנטסטית ורשמה זכייה באליפות ה-NBA אחרי ניצחון 1:4 מרשים בדרה מול דאלאס. מי שהיה אחד השחקנים הבולטים ביותר של הסלטיקס באליפות הנוכחית הוא ללא ספק ג'ייסון טאטום.
כעת, טאטום קוצר את פירות ההצלה, ועוד איך קוצר, אחרי שזכה לחוזה הגדול ביותר בהיסטוריה של ליגת הכדורסל הטובה ביותר בעולם. למעשה, בוסטון חתמה על חוזה חדש מול השחקן, במסגרתו הוא ירוויח סכומי עתק של 315 מיליון דולר, שיתחלקו על פני חמש שנים. בכך, טאטום צפוי להישאר את האלופה האמריקאית עד תום עונת 2029/2030, אם הכל ילך כמתוכנן.
טאטום כאמור היה השחקן המוביל של בוסטון העונה, אחרי שהעמיד ממוצעים עונתיים של 26.9 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק. בסדרת הגמר האדימה הוא אפילו עוד יותר התעלה על עצמו, אחרי שרשם 22.2 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-7.2 אסיסטים בממוצע למשחק. אגב, מי שהיה בעל החוזה הגבוה ביותר בהיסטוריה של ה-NBA לפני טאטום הוא ג'יילן בראון, חברו של טאטום לקבוצה, שחתם על חוזה לחמש שנים על סך של 305 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה