השוק

דירוג עשירי העולם: ג'ף בזוס נושק לפסגה, מאסק לא מוותר

מאסק ממשיך לככב במקום הראשון עם הון של כ-21.3 מיליארד דולר.  במקום השני נמצא ג'ף בזוס שהונו מוערך בכ-203.5 מיליארד דולר לאחר שהכניס לכיסו בשבוע החולף כ-3.1 מיליארד דולר. אחר כך, נמצא המיליארדר הצרפתי ברנאר ארנו, ומה עם צוקרברג?
מערכת ice | 
ברנאר ארנו, מארק צוקרברג, לארי אליסון (צילום shutterstock)
כמדי שבוע, מגזין "פורבס" מפרסם את דירוג עשירי העולם, אשר מתחרים על המקומות הראשונים בטבלה כמעין גרסה של "משחק הכיסאות". למרות זאת, השבוע החולף היה די יציב והחמישייה הראשונה שבטבלה העדיפה לשמור על מקומה בדיוק כפי שהיא.
במקום הראשון עדיין נמצא המיליארדר ומנכ"ל הרשת החברתית X אילון מאסק, שרק אתמול (חמישי) דווח כי ספגה ירידה בהכנסות בכמעט 40% מאז נרכשה על ידיו. הונו של מאסק מוערך בכ-212.3 מיליארד דולר, לאחר שהפסיד כ-1.9 מיליארד דולר. במקום השני נמצא ג'ף בזוס שהונו מוערך בכ-203.5 מיליארד דולר לאחר שהכניס לכיסו בשבוע החולף כ-3.1 מיליארד דולר. אחר כך, נמצא המיליארדר הצרפתי ברנאר ארנו, שהונו עומד על סך של 194.3 מיליארד דולר, לאחר שהוסיף לעצמו כמיליארד דולר בשבוע האחרון.
מתקדמים למקום הרביעי: מנכ"ל מטא מארק צוקרברג, שבימים אלו נאלץ להתמודד עם שורה של תביעות משפטיות נגד הרשת החברתית, הכניס השבוע סכום של 764 מיליון דולר והונו עומד על סך של 175.9 מיליארד דולר. את החמישייה סוגר לארי אליסון, שהונו עומד על 174.1 מיליארד דולר לאחר שהכניס לכיסו כ-2 מיליארד דולר. במקום ה-16 נמצאת האישה העשירה בעולם, פרנסואה בנקורט מאיירס שהונה עומד על כ-96.3 מיליארד דולר. אחר כך מככבת במקום ה-120 הישראלית העשירה בעולם – מרים אדלסון, שהונה עומד על סך של 29.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה