טלוויזיה

כוכבת ארץ נהדרת נפרדה אחרי 20 שנה: הגרוש כבר מצא זוגיות חדשה?

עלמה זק ואלון נוימן נפרדו לפני כשנה, כאשר מאז זק הספיקה להתאושש והשיקה זוגיות חדשה. כעת, גם השחקן והגרוש שלה נצפה עם בחורה אלמונית במהלך הופעה בבארבי, כשאיתו גם הקומיקאי אורי גוטליב, נצפה עם אלמונית חדשה
מערכת ice | 
עלמה זק (צילום משה שי פלאש90)
עלמה זק, השחקנית האהובה וכוכבת הסאטירה ארץ נהדרת, נפרדה לפני כשנה מבן זוגה לשעבר, השחקן אלון נוימן, אחרי 20 שנה של זוגיות ושתי בנות משותפות. לא הרבה זמן אחרי, נודע כי זק משיקה זוגיות חדשה, אחרי שהחלה לצאת עם בחור בשם איתן.
הבוקר (שישי) פורסם ב-TMI כי אלון נוימן משיק זוגיות חדשה כמעט שנה אחרי שהוא וזק נפרדו. נוימן הגיע בשבוע שעבר למופע בבארבי החדש בנמל יפו של אביתר בנאי מלווה בבחורה אלמונית, אליה היה צמוד מאוד במהלך כל ההופעה. נוימן הגיע יחד עם חברו הטוב, הקומיקאי אורי גוטליב, שהגיע גם הוא עם אלמונית אליה היה צמוד כל ההופעה.
כזכור, אחרי הפרידה של נוימן וזק, השניים  הגיבו לפרסום על הפרידה כשאמרו: "ההחלטה על הפרידה התקבלה בהסכמה רחבה מאחלים למדינה להגיע להסכמות ברוח טובה לפחות כמונו". דרכיהם של נוימן וזק הצטלבו בתעשיית הבידור הישראלית הקטנה. זק למדה משחק באוניברסיטת תל אביב ולאחר מכן שיחקה בתפקידי משנה בתכניות טלוויזיה, עד לפריצתה בשנת 2003 בתכנית הבידור הסאטירית "ארץ נהדרת", שם היא מככבת עד היום.
נוימן החל את הקריירה שלו בתיאטרון בתחילת שנות ה-90 בצוות "צעירי תיאטרון הקאמרי", ולאחר מכן שיחק במגוון הצגות תיאטרון, סרטים וסדרות ישראלים, ובין היתר בסדרה "עניין של זמן". דרכיהם של השניים נפגשו בתחילת שנות ה-2000, והם נכנסו לזוגיות בשנת 2004.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה