תרבות ופנאי

יעל שלביה צריכה לדאוג? המחווה של הדוגמנית הבינלאומית לעומר אדם

השחקנית ההוליוודית שיתפה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה בו היא רוקדת לצלילי השיר "תל אביב" של עומר אדם. מדובר במחווה רצינית עבור מיליוני העוקבים שלה, ולא ברור היכן שמעה לראשונה את השיר של הזמר המצליח
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
סופיה ורגרה, אחת מהשחקניות הדוגמניות המצליחות ביותר בהוליווד, יצאה במחווה מרגשת במיוחד עבור הזמר הישראלי עומר אדם, ושיתפה זאת עבור כל 35 מיליון העוקבים שלה.
בסרטון ששיתפה הכוכבת בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, ניתן לראות אותה ואת חבריה רוקדים כשהשיר "תל אביב" של עומר אדם מתנגן ברקע. אין ספק כי מדובר בהפתעה שכן לא ברור מה הקשר בין הכוכבת הבינלאומית לאדם, אך זו רק עוד הוכחה לכך ששיריו מצליחים לצבור תאוצה גם ברחבי העולם.
השחקנית המצליחה הייתה מועמדת לארבעה פרסי אמי ולארבעה פרסי גלובוס הזהב על קטגוריית השחקנית הטובה ביותר, ולאחרונה היא קטפה תפקיד ראשי בסדרה חדשה בנטפליקס בשם "גריזלדה", בה היא מגלמת לא אחרת מאשר את ברונית הסמים הקולומביאנית גריזלדה בלנקו – סנדקית הקוקאין.
מי שלא אהבו את הוצאת הסדרה לאוויר ולהצלחתה היו משפחתה של המנוחה בלנקו, בנה, ואחראי על עיזבונה. מייקל קורליאונה בלנקו, בנה של גירזלדה שזוהה כמייקל ספולוודבלנקו במסמכי התביעה, ואשתו, מארי, דורשים פיצויים מעל 50,000 דולר, כמו גם צו מניעה זמני לחסום את שחרור הסדרה לאוויר, בטענה שהסדרה וחומרי הקידום שלה משתמשים ב"תמונה, דמיון או זהות" בלתי מורשים של בני המשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה