תרבות ופנאי

סופיה ורגרה על הגירושים: "הוא רצה להביא ילדים, אני לא"

חצי שנה לאחר פרידתם של השחקנים סופיה ורגרה (51) וג'ו מנגניילו (47), הכוכבת התראיינה למגזין הספרדי El Pa?s, וחשפה את הסיבה לגירושין. "לא רציתי להיות אמא מבוגרת. הרגשתי שזה לא הוגן כלפי התינוק. אני מכבדת את כל מי שעושה את זה, אבל עבורי זה לא התאים", סיפרה 

מערכת ice | 
sofiavergara (צילום sofiavergara@ אינסטגרם)
סופיה ורגרה ובעלה, השחקן ג'ו מנגניילו (46), התגרשו לפני חצי שנה לאחר שבע שנות נישואים. בהצהרה רשמית לאתר Page Six השניים מסרו: "בתור שני אנשים שאוהבים ודואגים זה לזה מאוד - אנחנו מבקשים לכבד את הפרטיות שלנו בזמן שאנחנו מנווטים לעבר השלב החדש הזה בחיינו".
כאמור, חצי שנה עברה וורגרה מרשה לעצמה להיפתח בנושא. למגזין הספרדי El País סיפרה כי בעלה רצה ילדים בעוד היא, לא הייתה מעוניינת. "הנישואים שלי התפרקו כי בעלי צעיר יותר, הוא רצה ילדים ואני לא רציתי להיות אמא מבוגרת. הרגשתי שזה לא הוגן כלפי התינוק. אני מכבדת את כל מי שעושה את זה, אבל עבורי זה לא התאים. הרגשתי שזה לא הוגן כלפי התינוק". 
עוד הוסיפה הכוכבת ואמרה: "אני כמעט בגיל המעבר, ככה הטבע פועל. כשבני יהפוך לאבא, אני רוצה שהוא יביא אליי את התינוק למעט זמן, אחזיר לו אותו ואמשיך בחיי. זה מה שאני צריכה לעשות".
נזכיר כי ורגרה נישאה בגיל 18 לבן זוגה מימי התיכון ג'ו גונזלס, ומנישואים אלו נולד להם בן אחד משותף, לאחר שנה השניים התגרשו. לאחר מכן החלה לצאת עם איש חיי הלילה כריס פאצ'לו, אך השניים נפרדו ב-1998. ב-2010 החלה זוגיות עם איש העסקים האמריקאי ניק לייב, אך גם הם נפרדו ב-2014.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה