משפט

סופיה ורגרה ונטפליקס מסתבכים עם הקרטל: זו הסיבה

השחקנית הקולומביאנית סופיה ורגרה המשחקת בתפקיד ראשי בסדרת נטפליקס "גריזלדה", וגם משמשת כמפיקת הסדרה, נתבעת ביחד עם נטפליקס על ידי משפחתה של ברונית הסמים הגדולה בתבל גריזלדה בלנקו בסכום של 50,000 דולר

מערכת ice | 
נטפליקס (צילום pixabay)
"יש איש אחד שאני מפחד ממנו, זאת אישה, קוראים לה גריזלדה" כך הסדרה החדשה נפתחת, בציטוט של לא אחר מאשר פאבלו אסקובר. להראות את כוחה של הדמות הנשית בעולם הקרטל.
השחקנית ההוליוודית המצליחה בת ה-51, סופיה ורגרה, המוכרת בעיקר מהתוכנית "משפחה מודרנית", עבורה הייתה מועמדת לארבעה פרסי אמי ולארבעה פרסי גלובוס הזהב על קטגוריית השחקנית הטובה ביותר, קוטפת תפקיד ראשי בסדרה חדשה בנטפליקס בשם "גריזלדה", בה היא מגלמת לא אחרת מאשר את ברונית הסמים הקולומביאנית גריזלדה בלנקו – סנדקית הקוקאין.
מי שלא אהבו את הוצאת הסדרה לאוויר ולהצלחתה היו משפחתה של המנוחה בלנקו, בנה, ואחראי על עיזבונה. מייקל קורליאונה בלנקו, בנה של גירזלדה שזוהה כמייקל ספולוודבלנקו במסמכי התביעה, ואשתו, מארי, דורשים פיצויים מעל 50,000 דולר, כמו גם צו מניעה זמני לחסום את שחרור הסדרה לאוויר, בטענה שהסדרה וחומרי הקידום שלה משתמשים ב"תמונה, דמיון או זהות" בלתי מורשים של בני המשפחה.
השניים גם טוענים בתלונתם כי הסדרה הסתמכה על שיחות מוקלטות של מפיקי התוכנית עם מייקל בלנקו, שלא קיבל פיצוי על השימוש בהן. "נטפליקס כפי שטענו, משתמשת ברעיונות האלו שהיו חלק מראיונות שהונצחו בכתבים ובהערות. אף אחד לא יכל לקבל את הרעיונות האלו ואף אחד לא יכל לקבל את הסיפורים האלו" המשיך בלנקו.
ורגרה ביחד עם נטפליקס ואחרים המעורבים בפרויקט, נקראים כנאשמים משותפים בתביעה, שהוגשה ב-17 בינואר במחוז מיאמי-דייד שבפלורידה והושגה על ידי הNBC News
היוצר והמפיק בפועל אריק ניומן אומר שבזמן ששוחח עם מעיזבונו על הנושא שהוא כבר "מגיע עם הטריטוריה". עוד אמר "התמודדתי עם מקרים דומים בסדרה על פבלו אסקובר, משפחתו, במהלך יצירת 'נרקוס', אני נוטה שלא לחשוב עליהם הרבה, זה פשוט מרגיש כבר לא מפתיע." סיכם.
השחקנית הראשית התייחסה גם היא לדמות, בראיון עם המנחה ג'ימי פאלון "אני מכירה את העסק הזה, גדלתי בתקופה הזו, אחי היה חלק מהעולם הזה, הוא נהרג בשנות ה-90. אני חושבת שאני יכולה לעשות את זה."
עוד אמרה על הדמות "אחת הסיבות לכך שהיא הצליחה לברוח זה בגלל שהייתה אישה, ואף אחד לא חשב שאישה מסוגלת לעשות את כל הדברים הנוראיים שעשתה" הוסיפה. כוכבת משפחה מודרנית ציינה על דמות הסנדקית כי גידלה ארבעה ילדים בזמן שהייתה אחת מראשי קרטלי הסמים הידועים לשמצה בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה