דיגיטל וטק
ולנס ומובילאיי בשת"פ אסטרטגי: כך תיראה הנהיגה בעתיד?
טכנולוגיית השבבים של ולנס נכנסת למערכות הליבה של מובילאיי, בצעד שעשוי לקרב את הרכב האוטונומי אל הכביש ואל הצרכן. אבל מה בדיוק הופך את השת"פ לכל כך משמעותי?

ולנס סמיקונדקטור הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם מובילאיי, שבמסגרתו תשולב טכנולוגיית השבבים שלה בפרויקטים נבחרים של נהיגה אוטונומית. מדובר בשבבי VA7000, התומכים בתקן MIPI A-PHY – תקן המאפשר לחיישנים ולמצלמות ברכב לשלוח וידאו במהירות גבוהה במיוחד וללא השהיות אל מערכת העיבוד המרכזית, גם בתנאים קשים.
השבבים של ולנס מספקים את "כבישי המידע" שעליהם נע עושר הנתונים שהרכב צריך כדי להבין את הסביבה שלו בזמן אמת, והם ישולבו במערכות ה-EyeQ6 High של מובילאיי – יחידות העיבוד שנמצאות בלב מערכות הנהיגה החכמה ברכבי יצרניות רכב שונות.
לפי החברה, שיתוף הפעולה מהווה אבן דרך חשובה לאימוץ תקן ה-MIPI A-PHY, שנועד להבטיח העברת וידאו מהירה, אמינה וללא השהיות במערכות סיוע לנהג (ADAS). במובילאיי הסבירו כי בחירתם בפתרון של ולנס נעשתה לאחר השוואות מקיפות, בהן נמצא כי שבבי החברה מציגים יתרונות טכנולוגיים מובהקים.
עוד ב-
ולנס, שפועלת מהוד השרון ונחשבת לשחקנית מרכזית בפיתוח תקני תקשורת לרכב, מסרה כי שיתוף הפעולה עם מובילאיי מוכיח את ההתאמה של טכנולוגיית השבבים שלה לדרישות התובעניות של מערכות הנהיגה האוטונומיות. לדברי מנכ"ל החברה, גדעון בן צבי, מדובר באישור ליתרונות של פתרונות החברה בשוק עולמי תחרותי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה