רכילות עסקית

שרי אריסון פורצת בבכי בשידור חי: "מתפללת כל יום"

אשת העסקים המיליארדרית הישראלית שרי אריסון, חשפה את תחושותיה בזמן המלחמה, ואף פרצה בבכי במהלך ריאיון שנערך עמה. על סביבתה הקרובה הוסיפה וידוי אישי: "אם אני נופלת אז החברות שלי מרימות אותי, ודואגים אחד לשני כל הזמן עם כל הקושי והבכי והעצב והייאוש"
מערכת ice | 
שרי אריסון (צילום יוטיוב/ שרי אריסון)
תקופת המלחמה השפיעה על המיליארדרית הישראלית-אמריקאית שרי אריסון, שלא התאפקה ופרצה בבכי במהלך ריאיון שערכה ברדיו "מהות החיים" שייסדה בתוכנית "כלים לשלום פנימי בזמן מלחמה".
אשת העסקים התראיינה לפני 3 ימים בתכנית של הרדיו על כלים להבאת שלום פנימי ורוגע בזמן המלחמה אצל אסי זגדון, והתייחסה לתחושותיה מאז ה-7 באוקטובר. זאת אינה הפעם הראשונה שהפילנתרופית משתפת על החוויות שלה, וכבר למחרת השבת השחורה היא כתבה: "אני מקווה שהעולם סוף סוף רואה את האמת... אין מילים לתאר את אכזריות המתקפה על ישראל. אני שולחת את תנחומיי העמוקים למשפחות שאיבדו את יקיריהן, ומייחלת להחלמה מהירה של הפצועים ולהשבת החטופים. אין מילים, רק דמעות".

בתכנית הפעם של "כלים לשלום פנימי בזמן מלחמה" ברדיו "מהות החיים", התארחה מייסדת הרדיו והתוכנית, שרי אריסון, ושיתפה על התקופה המורכבת: "אין יום ואין לילה שאני לא מתפללת שיחזור החטופים, שיחזרו בשלום", וכאן המיליארדרית לא יכלה לעצור את עצמה ופרצה בבכי: "ואני מתפללת שכל החיילים יחזרו בשלום"
לשאלת המרואיין לגבי התקופה הייחודית בה ישראל נמצאת, סיפרה אריסון על כי נזכרה איך שאמה ברחה מהנאצים בתקופת השואה, והעם היהודי חווה תקופות נוראיות בהיסטוריה שלו, אך הוסיפה מסר אופטימי: "אבל תמיד התגברנו, ולשם כך התכנסנו לדבר על איך מתמודדים ומתחזקים, ואיך רואים את האור בקצה המנהרה ועושים את הכי טוב שאפשר עם כל העצב".
אריסון חוותה רגעי אושר משלה גם בתקופה האחרונה, עם לידת נכדתה מבנה דניאל שמפתח את קריירת המוסיקה שלו. אשת העסקים מרבה לדבר על התפתחות ושלווה פנימית ואף יזמה לפני כמעט שני עשורים, עוד בשבתה כבעלת בנק הפועלים, את יום המעשים הטובים.
"אני מודה לאלוהים שיש לי את הכלים שיש לי ו-'מהות החיים' לעזור לאנשים להגיע לקצת רוגע ושלום פנימי עם הכלים שאנחנו מעבירים ברדיו ושיש לי את היכולת לעזור", הוסיפה אריסון.
על המצב החברתי שיכול לעזור, חשפה גם מהפן האישי שלה: "מה שעוזר לי הכי הרבה זה שאני מוקפת באנשים גם בעבודה וגם בחיים האישיים שאנחנו מרימים אחד את השני. הרבה מהדיבור בשיח ובתקשורת בין אנשים דווקא מוריד אחד את השני, ואנשים נכנסים לבור ודיכאון וייאוש, ודווקא הסביבה שלי אם אני נופלת אז החברות שלי מרימות אותי וכן להיפך ודואגים כל הזמן עם כל הקושי והבכי והעצב והייאוש לפעמים, וכל החוסר אונים והתסכול וכל מה שעולה, מתמודדים עם הרגש מצד אחד ומצד שני לא מרפים לחשוב שהכול יהיה בסדר ושיש אור בקצה המנהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה