ויראלי

יעל שלביה מקבלת הודעות איומים על חייה: "נבוא להרוג אותך"

הדוגמנית הבינ"ל יעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם התראיינה אמש ונשאלה האם יצא לה להיתקל בכל מיני הודעות אנטישמיות מאז פרוץ המלחמה. שלביה ענתה שהיא מפוצצת בהודעות קשות: "איחולים הכי קשים שיש"

מערכת ice |  1
יעל שלביה (צילום עדן גניש)
יעל שלביה, הדוגמנית הבין לאומית ובת זוגתו של הזמר הכי מצליח בארץ עומר אדם, התראיינה אמש (שבת), ל"ישראל בידור", ונשאלה האם יצא לה להיתקל בכל מיני הודעות או תגובות אנטישמיות מאז פרוץ המלחמה. 
שלביה לקחה נשימה לפני שענתה, והגיבה: "וואו. הדיירקט שלי פשוט מפוצץ בהודעות קשות שאני לא יודעת אפילו איך לתאר אותן", והמשיכה בוידוי: "זה היה מזעזע ברמה שהייתה תקופה שפחדתי להיכנס לאינסטגרם, כי היו שולחים לי הודעות של כאילו נבוא ואנחנו נהרוג אותך".
המראיינת שאלה: "ממש איומים?", והדוגמנית ענתה לה: "כן, כן. איחולים הכי קשים שיש, לא פשוט, אבל זה שווה את זה". עוד הגיבה על הנושא שלביה: "זה אומר שההסברה עובדת".
המראיינת סיכמה את הראיון בשאלה: "מה עושים במצב כזה?", יעל ענתה בקור רוח ובקלאס המייצג אותה לשאלה: "לא עונים".
כזכור, רק שבוע שעבר פורסם באתר שהדוגמנית חטפה מעוקביה תגובות קשות בעקבות תמונות שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה. על פי העוקבים המודאגים הדוגמנית ירדה במשקל, מסיבה לא ידועה, ונראית לא טוב לטענתם: "בואו תסבירו לי מה יפה בהרואין שיק הזה?", "תמונות מלחיצות, נבהלתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא
    חכם 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטומטמת
    סגור