בארץ

48 שנה למבצע אנטבה: רה"מ נתניהו באזכרת אחיו יוני ז"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם אבנר, יחד עם עדו נתניהו ומשפחתו, השתתפו באזכרה לזכר סא"ל יוני נתניהו ז"ל, מעוטר עיטור המופת שעל שמו נקרא מבצע החילוץ ההרואי ב-1976. ראש הממשלה ואחיו עדו הניחו זר נוסף יחד עם חבריו של יוני מסיירת מטכ"ל
מערכת ice |  1
האחים עדו ובנימין נתניהו, לצד רעיית רה''מ שרה נתניהו ובנו אבנר נתניהו - באזכרת יוני נתניהו ז''ל (צילום עמוס בן גרשום/לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם אבנר, יחד עם עדו נתניהו ומשפחתו, השתתפו באזכרה לזכר סא"ל יוני נתניהו ז"ל, שנפל בעת שפיקד על לוחמי סיירת מטכ"ל במבצע לשחרור החטופים באנטבה. האחים בנימין ועדו נתניהו אמרו יחד קדיש, והניחו זר זיכרון על קברו של האח הבכור יוני ז"ל, שנפל בגבורה בקרב.
ראש הממשלה ואחיו עדו הניחו זר נוסף יחד עם חבריו של יוני מסיירת מטכ"ל. בטקס האזכרה שהתקיים בבית העלמין הצבאי בהר הרצל השתתפו גם יו"ר הכנסת, שרים, ח"כים, מפקדי צה"ל בעבר ובהווה וחברי המשפחה. יוני נתניהו היה מפקד סיירת מטכ"ל, מעוטר עיטור המופת.
יוני נתניהו נהרג במהלך מבצע אנטבה לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה. בעקבות מותו הוענק למבצע השם "מבצע יונתן". כמה מחבריו ופקודיו של סא"ל נתניהו עלו עוד אתמול לקברו, יום לפני מועד האזכרה המקורי, וכך עשתה גם מי שהייתה בת זוגו ברוריה שקד-אוקון. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "מבצע יהונתן" ו- "מחדל נתניהו"
    אסון/ מחדל נתניהו 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך כדאי לקרוא לחרפה שהוביל אותנו בנימין נתניהו הארור והמושחת: "מחדל נתניה"?, או "מחדל בנימין"?
    סגור