שיווק ופרסום

150 מיליון הכנסות: מי זכה בבוננזה של הפרסום ברכבת הקלה?

כ-100 אלף נוסעים מידי יום בקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן. מעתה יוכלו החברות השונות לפרסם על גבי המסכים הדיגיטליים בתחנות. מי זכה במכרז? וכמה צפויות ההכנסות?
מערכת ice | 
רציפים רכבת קלה גוש דן (צילום משה שי, פלאש 90)
בקבוצת ברעם אפשר לחייך עם הזכייה במכרז לפרסום בכל מתקני הפרסום בקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן.
על פי המדווח בגלובס מדובר בהסכם שיהיה תקף למשך שבע שנים, עם אופציה להארכה לשלוש שנים נוספות ובסך הכול 10 שנים.
חברת ברעם תהיה למעשה בעלת הזיכיון על שטחי הפרסום בעשר תחנות התת קרקעיות של הרכבת הקלה בתל אביב, בני ברק ורמת גן.
הפרסום יתבצע החל מחודש מרץ ויתפרס על פני כ-200  מסכים דיגיטליים חדשניים שיוצבו ברציפים ובדרכים אליה, וזמן החשיפה המוערך הוא בין 7-10 דקות. על פי ההערכות המומחים, צפויות ההכנסות בכ-150 מיליון שקל.
כיום נוסעים מידי יום בקו האדום של הרכבת הקלה כ־100 אלף נוסעים ביום דבר המשקף 35 מיליון נסיעות מידי שנה, ובחברת תבל מפעילת הרכבת הקלה מאמינים כי בשנת 2025 יהיה גידול משמעותי במספר הנוסעים.  
כאמור, מי שמפעילה את הקו האדום בגוש דן, היא חברת תבל מקבוצת אגד, אשר עושה זאת באמצעות 45 רכבות המסוגלות, כל אחת, להסיע כ-500 נוסעים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה