שיווק ופרסום
גוש דן בידיים של גיא ברעם
חברת החוצות ברעם זכתה במכרז הפרסום לגשרים בגוש דן ותחזיק בזכיון ל-10 שנים. גיא ברעם: "מדובר במוצר עצמתי, הנחשב לאפקטיבי ביותר"
חברת פרסום החוצות \'ברעם\' בבעלותו של גיא ברעם (56%) וקבוצת אמנת הציבורית קיבלה את זכויות השיווק לפרסום על גבי גשרים בגוש דן. ברעם תחזיק בזיכיון הפרסום ב-10 השנים הבאות והחל את פעילותה בתחילת 2012.
גיא בר-עם, מנכ\"ל \'ברעם פרסום מקורי\': \"קבלת הזיכיון לפרסום על הגשרים בגוש דן והזכייה במכרז הפרסום בתחנות הרכבת מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב של חבילות פרסום. מדובר במוצר עצמתי, הנחשב לאפקטיבי ביותר בשל היותו מוצב ישירות מעל מסלול הנסיעה ללא האפשרות להתעלמות ובשל מיקומם של הגשרים בצירים המרכזיים של גוש דן\".
חבילת הפרסום על גשרי גוש דן כוללת הגשרים בגוש דן כוללת 30 גשרים כאשר הבולטים שבהם: גשר רוקח, גשר מעריב, 3 גשרים מעל כביש החוף, דרך הטייסים, דרך יצחק שדה, דרך קק\"ל ועוד. ב-15 השנים האחרונות החזיקה בזיכיון הפרסום על גשרי גוש דן חברת החוצות רפיד מקבוצת הכשרת היישוב.
הזכייה במכרז הגשים בגוש דן מצטרפת לזיכיונות קודמים בהם זכתה ברעם בשנה החולפת. לפני מספר חודשים זכתה החברה במכרז הפרסום של רכבת ישראל במסגרתו כלולים 47 תחנות ברחבי הארץ, לרבות הקרונות ופעלות קד\"ם. בנוסף מחזיקה ברעם בזכויות הפרסום בטרמינל 3, שדות התעופה הפנים ארציים ומעברי הגבול.
ליבה נוספת של פעילות ברעם פרסום היא הפרסום על פיגומים בזמן שיפוצים. בשנת 2005 קידמה החברה את הקונספט של מימון שיפוץ חזיתות של בניינים משותפים בתמורה לזכויות הפרסום על גב הפיגומים בזמן השיפוץ. על פי החברה, במסגרת פעילות זו היא מימנה שיפוצים של עשרות בניינים משותפים בתל-אביב בעלות כוללת של כ-20 מליון שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(33):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
19.לא פלא שהוא יצר לעצמו כל כך הרבה שונאיםאורית 01/2012/05הגב לתגובה זו0 0עם כל הכבוד, מתחת לנחמדות והמקצועיות ישנו אדם רע לב שעוסק רוב הזמן במזימות.סגור
-
18.נו באמת...פרסומאי 09/2011/19הגב לתגובה זו0 0יום יבוא, הכל יתפוצץ לו בפנים כל כך חזק-שהוא לא יידע מאיפה זה בא לו! הוא גונב את כולם בשוק-כולל את השותפים שלו! איש קטן ובלי כלום להציע-אולי הוא היה ראשון בתחום... אבל כמו שהוא עלה, ככה הוא יתרסק! כל משרדי הפרסום בארץ מחכים עם זיקוקים ליום הגדול הזה!סגור
-
17.כל הכבוד לברעם, הכי איכותיים היום העירדורון 09/2011/18הגב לתגובה זו0 0אני כלכך שמח שדברים כאלו עוברים לידיים אמינות עם נסיון בתחום עם איכות ללא פשרות ..... אוהבים את העבודה שאתם עושים , עלו והצליחו.סגור
-
16.שיחקו אותהאמיר 09/2011/14הגב לתגובה זו0 0מוצר מצוין המשלב בין נוכחות לפריסה. מתאים מאוד לתמהיל של ברעם. עלו והצליחו.סגור
-
15.כל הכבוד לגיא ולחברה שלו! שיהיה בהצלחה!!!גלעד 09/2011/14הגב לתגובה זו0 0הכי חשוב זה התמדה, אמונה ומקצועיות וההצלחה תגיע. יופי של מדיה.סגור
- טען עוד
-
14.ברעם הבועה תתפוצץ לך בפרצוף כואב כואב מ- הרכב (ל"ת)לילי 09/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.הרכבת תהרוג אותו והמכרז בשדה התעופה לא ישארמה זה משנה 09/2011/13הגב לתגובה זו0 0אצלו לעד!! יאללה באי באי גיא התלהבת אף אחד לא אוהב אותך בשוק ...סגור
-
12.לכל מי שמעלה ספק בתגובתי ובכנות שלהדני שטראוס 09/2011/13הגב לתגובה זו0 0אז אני לא מתחרה ישיר של ברעם, ויחד עם זאת אני מוכן שתבצעו ניסוי. תתקשרו לחברת ברעם ותנסו להזמין את אחד השלטים (רכבת, טרמינל 3 או פרסום ענק) לספטמבר (כן, "מעכשיו לעכשיו") אתם תראו איך "יקפצו" עליכם וגם יתנו לכם מחיר נמוך. היום מדיית החוצות חוטפת מכל הכיוונים, נקווה שהוא יודע מה שהוא עושה ושהגאווה לא מוציאה אותו מדעתו לכיוונים שליליים. בסופו של דבר אנשים יגלו שהמלך הוא עירוםסגור
-
נו גבי.. חלאס.. הבנו שאתה בדיכאון. שחרר. (ל"ת)אנונימי 09/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.מנסיון שלי החברה הזו מקצוענית 10. אז שלכללקוח 09/2011/13הגב לתגובה זו0 0הצהובים מקנאה - תלכו לעבוד ואולי בעוד שנים תעמדו היכן שהחברה הזוכה הזו עומדת היום.סגור
-
10.שאפו. הוא תמיד היה מוביל וכנראה שסדרתאומר 09/2011/13הגב לתגובה זו0 0הדרמה משד' מדיסון בטלוויזיה היא אגדת ילדים (או טלטביז) ליד מה שמייצר כאן ענף שילוט החוצות או בכלל - לפי הרוע והקנאה המשתקפים בטוקבקים כאן. בהצלחה לכל מי שזוכה במכרז ובוז למתבכיינים.סגור
-
לא היה מכרז היתה פה גנבה ולזה אנו לא מפרגנים (ל"ת)אנונימי 09/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.גדולים (ל"ת)אבי 09/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.אהיה שטחי ואסתפק ב: חתיך!!!! (ל"ת)מיכאל 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
חחח ממש .. תיפגשו בגן העצמאות (ל"ת)יעל 09/2011/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.מברוקכל הכבוד 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0שמחתי לשמוע ברכות כל הכבוד אין לי ספק שכמו כל הפעילות של ברעם גם המדיה הזאת סוף סוף תראה מדהים!!!סגור
-
6.כצפויאנונימי 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0כל המתחרים מתחילים להגיב ו"להחמיא"... ברעם החברה היחידה שעושה כבוד לענף השילוט.סגור
-
5.ברעם נוכל ושקרן . מוליך שולל את כולם. זה יגמר (ל"ת)אנונימי 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
איזה נבזות לומר דברים כאלה בחסות האנונימיות שsharon 09/2011/13הגב לתגובה זו0 0של האינטרנט. אני מכיר אדם אחר ושונה לחלוטין ממה שאתה מתאר ומשמיץ.סגור
-
למה ללכלך בלי פניםטוקבקיסט פחדן 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0לפחות תזדהה בשמך פחדןסגור
-
4.איפה הימים שהיו פה גברים עם מילה של כבוד?אחד שמבין 09/2011/12הגב לתגובה זו1 1מהלך מכוער למי שמתיימר לפאסוןסגור
-
אחד שמבין עוד יותר 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0הימים חלפו.. ואז נכנסו לענף גבי לביא, אדרי, משה נור (בסיבוב שלישי או רביעי)סגור
-
3.לא ממש זוהר כל העסק- כנסו והבינודני שטראוס 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0כאשר גיא ברעם נכנס לארץ עם נושא השילוט הענק, הוא אכן היה בלעדי, גדול יחיד ומיוחד, ובהתאם גם היו מחיריו. למשל שלט "הארגז" נמכר בסיבות 500,000 ש"ח או השלט על מחלף ההלכה נמכר ב 600,000 ש"ח פלוס לחודש!... אלא, שעם השנים נכנסו עוד ועוד חברות שהצרו את צעדיו, לקחו שלטים ומיקומים לא פחות טובים, ולאחר שלא הצליח למנוע מהן (בדרכים כאלו ואחרות), הן השתלטו על מרבית הענף. ברעם, שלא יכול היה לגבות כבר מחירים מטורפים ולא מוצדקים, חיפש אפיקים אחרים וכך מצא את מכרז שדה התעופה (שלמזלו הוא זכה בו), אך גם זה לא הספיק. כעת הוא חיפש לגדול ואו לפחות לרצות את בעלי המניות בחברה שלו שנותנים לו את הגב הכלכלי, שכן גם השלטים הבודדים שהיו לו ירדו ואו יירדו עם השנים (תנובה מתחילה בנייה, הארגז הסתיים, אבן גבירול נגמר השיפוץ וכיוצ"ב). לכן הוא פנה אל מכרז הרכבת. במכרז הרכבת הוא "נתפר" קשות אל מול התנאים של הזכיין הקודם (ללא גשר ההלכה, ללא עיתונים ועוד)וכעת הוא לא מלקק שם דבש וזאת בלשון המעטה (נזכיר גם שהוא היה המתמודד היחידי במכרז). אז מה עושים עכשיו??? מחפשים נישה אחרת פותחים בית דפוס והולכים על מכרז פרסום על גשרים ומשלמים בו מחיר אסטרונומי להשקעה שאולי לא תחזיר את עצמה. ובינתיים מוכרים פילרים לכל מי שמסכים להעלות על השלט ורק לכסות את מחיר השכירות (למשל גשר היהלום בבורסה ברמת גן במחיר עלות). אבל הכי חשוב וזאת המלצה לכל מי שרוצה ואו נמצא בתחום, הכי חשוב זה לשמור על פוזה, להתלבש כמו דוגמן איטלקי, להחזיק את רני רהב כדובר (מעניין למה) ולהכניס מודעות לעיתונות. לפיכך, המסקנה היא שלא כל מה שנוצץ הינו זהב!סגור
-
זה מה שיפה בחברה הזודויד 09/2011/18הגב לתגובה זו0 0גם בימים קשים , תמיד החברה הזו מפתיעה מחדש, יצירתית,חדשנית, איכותית..... יש להם שם כנראה אנשי מכירות תותחים אחד אחד שלא נחים לרגע.... אני אומר....עלה והצלח במה שלא תעשה אחד שמכנע אבל יודע לפרגןסגור
-
מקנא (ל"ת)דויד 09/2011/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אם במקום ללמוד את היסטוריית ברעם מבוקר עד ערבאתה רציני? 09/2011/14הגב לתגובה זו0 0היית משקיע קצת בחברה שלך אז אולי היה יוצא ממך משהו.סגור
-
דני תן לי לנחשאנונימי 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0לא הניקו אותך כילד?סגור
-
לדנידרור 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0הקנאה, התאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם.... לתשומת ליבך חמודסגור
-
וואו דני שטראוס ממש השקעתאנונימי 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0יש משהו שאתה רוצה לספר לנו...הפסדת לברעם כמה פעמים בעבר? לא נרדם בלילה בלי מחשבות עליו?סגור
-
2.מדיה מדהימה! (ל"ת)מנהלת מותג לשעבר 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
כנראה שלא סתם את מנהלת מותג לשעבר...מבין עניין 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0אמנם מדובר בשלטים איכותיים לכשעצמם אבל כחלק מאיזו פריסה ? מה עם איזורים נוספים חוץ מת"א-ר"ג ? מה עם שלטים בצירים הרבה יותר חשובים (רוב הגשרים נמצאים על שני צירים כמעט...) ?סגור
-
1.כול הכבודפרסומאית.... 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0מדיום מדהים!!! כול הכבוד לברעםסגור
-
פרסומאית מתחזה ?אחד שיודע קצת יותר 09/2011/12הגב לתגובה זו0 0הכל נראה מוקפד בתגובה אבל הפלת את עצמך !!! לא יכול להיות שאת פרסומאית שמפרגנת לברעם - זה שעוקף את הפרסומאים מידי יום ומוכר ישירות ללקוחות בנטוסגור