טלוויזיה

האח הקטן של נתניהו מקבל תכנית חדשה: איפה יתחיל להגיש?

הרופא, הסופר והמחזאי בן ה-71 עדו נתניהו, שהוא גם אחיו הקטן של ראש הממשלה יתחיל להגיש תוכנית חדשה ברדיו 'גלי ישראל' בשם "בזווית אישית עם עדו", אשר תשודר כבר מיום שישי הקרוב בשעות הבוקר
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
ראש הממשלה בנימין נתניהו אולי כבר רגיל שהמשפחה שלו מסבכת אותו באמירות לא דיפלומטיות, אבל כעת אחיו של רה"מ – ד"ר עדו נתניהו, ינסה להראות צד אחר ויותר ממלכתי, כאשר הוא זכה לג'וב חדש ומפתיע ברדיו גלי ישראל.
על פי פרסום של גיל משעלי במאקו, הרופא, הסופר והמחזאי בן ה-71 שהוא גם אחיו הקטן של ראש הממשלה יתחיל להגיש תוכנית חדשה בשם "בזווית אישית עם עדו", אשר תשודר כבר מיום שישי הקרוב בשעות הבוקר. 
התכנית החדשה של נתניהו הצעיר כוללת ראיונות ודיונים בנושאי אקטואליה, חדשות חוץ, תרבות, ו"סיפורים ומחשבות המתקשרים לבית אבא", יאיר נתניהו הגיש בתחנה תכנית רדיו עד לא מזמן עם יערה זרד.
מנכ"לית "גלי ישראל", עדנה מאור, מסרה בעקבות הפרסום: "ד"ר עדו נתניהו אישיות מרתקת ומגוונת. רופא, סופר ומחזאי. מאחלת לו ולנו בהצלחה". 
יש להזכיר כי בריאיון לרשת ב' לפני מספר חודשים, עוד בטרם המלחמה נשאל עדו נתניהו על כך שאחיו טרם הוזמן לפגישה בבית הלבן עם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. נתניהו האח טען כי "האמריקנים משתמשים בעניין של הרפורמה המשפטית כתירוץ", והוסיף: "הם (מזכיר המדינה בלינקן ובכירי ממשל נוספים) לפחות בקיאים, לא ביידן, שאני לא יודע מבחינה מנטלית באיזה מצב הוא. אני מבטיח לך שבלינקן ואחרים יודעים מה זה משפט אזרחי ומנהל אזרחי, ואצלנו יש בורות".

עדו נתניהו גם טען כי ממשל ביידן מעוניין להחליש את ממשלת נתניהו, כמו כל ממשל דמוקרטי שלא נוח לו עם הימין הישראלי: "הוא לא שמח מממשלת ימין. זה ממש לא טוב לו שביבי נמצא שם. כל ממשל דמוקרטי תמיד פעל נגד ממשל ימני נחוש". בעקבות הסערה שחוללו דבריו, נאלץ ד"ר עדו נתניהו לפרסם הבהרה: "התבטאתי בצורה לא מוצלחת, לא מטיל ספק במצבו של הנשיא ביידן".
 
אגב, ד"ר נתניהו, רופא במקצועו, נשאל גם על מצבו הבריאותי של אחיו בעקבות השתלת קוצב הלב והשיב: "זה לא מדאיג אותי, אבא שלי עם חי קוצב בלבו עד גיל 102".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד גועל??
    ישראלי 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא די לנו מהאישה והבן עכשיו גם האח?
    סגור