נדל"ן ותשתיות

"זלזול בנופלים": לצד בית העלמין הר הרצל ייבנה מגדל יוקרה

האדריכל אדריאן סמית', שמוכר בזכות עבודתו על גורד השחקים הגבוה בעולם, בורג' ח'ליפה בדובאי, בדרך לבנות מגדל יוקרה בגובה 40 קומות, סמוך לבית העלמין הצבאי בהר הרצל ולמוזיאון יד ושם. יותר מ-200 תושבי ירושלים כבר הגישו התנגדות, חלק נכבד מהם - בני משפחות שכולות שיקיריהם קבורים בהר הרצל

מערכת ice | 
גורדי שחקים (צילום pexels)
מגדל יוקרה בגובה 40 קומות, עתיד להבנות בסמוך לבית העלמין הצבאי בהר הרצל ולמוזיאון יד ושם. מאחורי התוכנית עומד האדריכל אדריאן סמית', שמוכר בזכות עיצוב ה-בורג' ח'ליפה בדובאי. 
קרוב ל-200 תושבים הגישו התנגדות לתוכנית. סיגלית בצלאלי, אימא של סגן הילה בצלאלי ז"ל, היא אחת המתנגדות לתכנית. אמר ל- N12: "הבת שלי נהרגה באסון בהר הרצל, זה מקום אזרחי המקודש לנו כעם. לא ייתכן שיהפכו את הר הרצל לאזור מתועש, זה לא מכבד את הנופלים. כאשר בחרו להביא את עצמותיו של הרצל לישראל בחרו במכוון את ההר שהוא הנקודה הגבוהה ביותר, להקים מעליו מגדלים מפלצתיים זה פשוט זלזול". 
בין המתנגדים נמנה גם יוסי חביליו, סגן ראש העיר ירושלים שאמר: "לעיתים נדמה שאין גבול שלא ייחצה בירושלים והפעם נחצה גבול הבושה. אנחנו בתקופה רגישה של מלחמה, בימי אבל וחורבן, בהם אנו קוברים את מי שמגינים בגופם על מדינת ישראל". 
מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "החלופה שנדחתה הציעה שני מגדלים של כ-30 קומות כל אחד, ללא תצפית ועם שטחים ציבוריים מופחתים. התוכנית הופקדה להתנגדויות והתשובות להתנגדויות, ככל שיוגשו, יידונו במסגרת הדיונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה