טלוויזיה

פאולה רוזנברג חוטפת: "קשים לצפייה, שיטת עינוי חדשה לשב"כ"

השתתפותו של ליאון רוזנברג במוסף הארץ בסוף השבוע האחרון גררה תגובות חיוביות, אבל לצד אלו גם תגובה אחת שגרמה לפאולה להגיב בעצמה, "נראה לי שאת עדיין חולה"
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שבעלה, ליאון רוזנברג לקח חלק במדור "ענייני פנים" של מוסף הארץ בסוף השבוע האחרון, פוסט הפרגון שפרסם איש היח"צ רני רהב הופך לזירת הטחות שמקבלת פאולה מהעוקבות, ובתמורה משיבה בקור רוח וציניות.
כזכור, רהב שיתף את הדברים שחשף ליאון במוסף הארץ כשבין היתר דיבר על מעגלי הגברים שהוא מעביר ועל הגישה הגברית החדשה שמתפתחת בשנים האחרונות. איש היח"צ פירגן למגיש הטלוויזיה וכתב, "ליאון רוזנברג הוא פשוט איש טלוויזיה נהדר. ויחד עם פאולה הפכו גורואים למאות אלפי אנשים, ועל כך שאפו!"
בין התגובות בחרה אחת העוקבות להשתלח בבני הזוג ובתוכנית ופרסמה את דעתה על השבחים של רהב "גורו? יצא לי להדליק טלויזיה בחופשת מחלה, נתקלתי בשניהם. העדפתי לקחת כדור ולישון. קשים לצפיה, גם כשהייתי משופעת על סף גסיסה. צפיה בהם יכולה להיות שיטת עינוי חדשה של השבכ!"

מיש השיבה לה היא לא אחרת מפאולה, שהחליטה להחזיר לה על התגובה הקשה ועל הדרך לעקוץ אותה עליה "נראה לי שעוד לא החלמת כי את נראית בתמונת הפרופיל כמו למה או אלפקה. יש לנו מחר אייטם על התאוששות ממחלה, שימי להקלטה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרופה עלייך פאולה ??????
    טליה 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חחחח ענק ?? ענית כמו שצריך ??????
    סגור