ויראלי

ליאון רוזנברג חושף: לאיזו מפלגה אסור לכם להצביע?

המגיש של קשת 12 ביקש מעוקביו: "ההצבעה בבחירות האלה היא בין גוש הימין שישליט חוקים דתיים, ויעביר כספים רבים להתיישבות ביו״ש ולחרדים לבין ממשלת מרכז-שמאל שתפעל כדי שכל אחד מאיתנו יוכל לחיות כאן על פי דרכו ואמונתו, אתם צריכים להצביע למפלגות שיושבות עכשיו בקואליציה"
מערכת ice | 
ליאון רוזנברג (צילום פייסבוק/ ליאון רוזנברג, פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, יונתן זינדל)

בדומה לזוגתו, פאולה רוזנברג, גם מגיש 'פאולה וליאון' בקשת 12, ליאון רוזנברג העלה היום (שלישי) את הזווית שלו לקראת הבחירות החמישיות בשנתיים וחצי האחרונות. המגיש שיתף את תחושתיו לגבי הפתק שבחר לשלשל לקלפי.

רוזנברג כתב: "היום הוא יום גורלי למדינה שלנו. וכל אחד מאיתנו חייב לעשות את המאמץ ולהצביע. התמונה מאד ברורה- וצריך להגיד את האמת - זו לא בחירה בין ימין לשמאל - אף ממשלה לא תוכל לשנות את המצב מול הפלסטינים- כי יש אמריקה ואיחוד אירופי ואירן ורוסיה - ומדינה קטנה כמו שלנו לא יכולה באמת לעשות מה שבא לה, אלא חייבת לנהוג בדיוק כמו שהיה עד עכשיו. כלומר, לתת לצה״ל למגר את הטרור בעצימות גבוהה ובמקביל לפעול במישור המדיני והכלכלי כדי שלפלסטינים תהיה סיבה טובה לשמור על רגיעה".
 


עוד הוסיף: "ההצבעה בבחירות האלה היא בין גוש הימין שישליט חוקים דתיים, ויעביר כספים רבים להתיישבות ביו״ש ולחרדים לבין ממשלת מרכז-שמאל שתפעל כדי שכל אחד מאיתנו יוכל לחיות כאן על פי דרכו ואמונתו. אז אם אתם רוצים שימשיכו להשקיע בחינוך של כל הילדים (חילונים דתיים וחרדים) באותה מידה, שימשיכו לדאוג לרווחה של כו-לם כולל קשישים ונכים וגם דתיים לאומים וחרדים, ושיהיה מינימרקט פתוח גם בשבת - אתם צריכים להצביע למפלגות שיושבות עכשיו בקואליציה".
לסיום הסביר: "אם אתם רוצים מדינת הלכה שבה יותר כסף מושקע בציבור החרדי ובהתיישבות ביו״ש, אין עבירות מרמה והכל סגור בשבת (גם בערים חילןניות) - תצביעו לליכוד או לשותפיו. ככה פשוט. היום יש לכם הזדמנות לבחור איך המדינה שלנו תיראה בזמן הקרוב. בהצלחה לכולנו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה