תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג עולה להתקפה: "אין מושלם, רק אידיוט מושלם"

המגישה של קשת 12 שיתפה את התובנות שלה לקראת הבחירה בקלפי: "אני רוצה מנהיגים.ות שלא עסוקים.ות רק בצבא ובמלחמה בטרור, שמטפלים בטרור הכלכלי. ערכים: אין כזה דבר מנהיג.ה טוב.ה אבל לא מוסרי.ת. אין! לא אצביע למי שגונב.ת, למי שממשיך.ה לשתף פעולה עם מטרידים מינית, לא להצביע למי שישב בכלא על שחיתות"
מערכת ice | 
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
על אף שרמזה כי איתמר בן גביר, מעוצמה יהודית לא יקבל את הקול שלה בדומה לאנשי תקשורת רבים שמשום מה סולדים מחבר הכנסת, מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג העלתה היום (שלישי) פוסט באינסטגרם שלה שמתאר את תחושותיה.
רוזנברג כתבה: "לא מתיימרת לומר מה נכון להצביע. לא הזכרתי אפילו מפלגה אחת, אבל כן מחשבותיי על אופן קבלת ההחלטה. מצב חירום - הכי חשוב: ערכים, ביטחון וכסף. ביטחון: אף מפלגה לא תשטח את עזה לחניון ולא תנתק את התלות בארצות-הברית. אל תתרשמו ממי שצועק מהיציע שהשחקנים לא יודעים לשחק. חשוב מה השחקנים שעל המגרש יכולים לעשות במציאות".

עוד הוסיפה לגבי כסף: "הביטחון המדיני חשוב, אבל למי שאין כסף לתרופה, לא יעזור שיחסלו עוד מחבל. אני רוצה מנהיגים.ות שלא עסוקים.ות רק בצבא ובמלחמה בטרור, שמטפלים בטרור הכלכלי. ערכים: אין כזה דבר מנהיג.ה טוב.ה אבל לא מוסרי.ת. אין! לא אצביע למי שגונב.ת, למי שממשיך.ה לשתף פעולה עם מטרידים מינית, לא להצביע למי שישב בכלא על שחיתות. זו לא אמא שגנבה תחליף חלב לילד שגווע ברעב - כולם עשירים שגנבו או גנבו לכאורה למען עצמם".
עוד המשיך: "קודם כל יציבות - אני לא מצביעה כפי שהייתי מצביעה בתקופות של משילות יציבה. אני מצביעה הצבעת חירום, למי שבעל.ת הסיכוי הטוב ביותר להשתתף בקואליציה שתחזיק מעמד. אין מושלם, יש רק אידיוט מושלם - נא לא לחפש שלמות אלא פרקטיות. לא להצביע למפלגה שלא מופיעה בסקרים ושלא תעבור את אחוז החסימה! זה ילדותי ומתפנק ומתעלם מהמציאות. לא להצביע זו התחמקות ופחדנות - אל תשלו את עצמכם זו לא מחאה, זה פינוק. מי שלא מצביע עוצם עיניים ונותן את הקול לקיצוניים משני הצדדים. מי שלא מצביע שלא יעז להתלונן אחר כך".
 
עוד המשיכה: "נשים -לא להצביע למפלגות שלא דואגות לנשים, שלא משתפות אותן בהחלטות. כדי שתוכלי לחיות בכבוד, כדי שהילדות שלך יוכלו לחיות. לא רק נשים: כל מי שמשתייכ.ת לקבוצה מוחלשת שלא מיוצגת כראוי- חייב.ת לצאת להצביע! נדנדה - דורון פישלר הגאון העניק לי במתנה מטאפורה: אם אתם מתלבטים.ות בין מפלגות ובתנאי שכולן עוברות את אחוז החסימה, לדעתו כדאי לחזק את הקצוות כי להם יש יותר משקל. המטאפורה: ״כמו שלעמוד על הקצה של הנדנדה גורם ליותר השפעה מלעמוד באמצע. למרות שלקול שלך יש אותו משקל, הוא משפיע יותר על התנודות כשאת עומדת בקצה״.
לסיום כתבה: "חשיבה עצמאית - את.ה לא חייב.ת להצביע למפלגה רק כי כך מצביעה המשפחה שלך. לכבד את הבחירה של האחרים.ות, כל עוד היא מתוך ידע ומתוך עובדות ולא שטיפת מוח. לא להפיץ פייק ניוז, לא תמונות שקריות בפוטושופ. כל מדינה שוויתרה על המוסר והערכים ונכנעה לגזענות ולשנאה ולאלימות וקיבלה את השחיתות בסלחנות- הגיעה לתחתית ולאבדון. עוד לא אבדה תקוותנו. צאו להצביע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה