תרבות ופנאי

ליאון רוזנברג נגד אברי גלעד? "אחריות שלך, לא שלהן"

מגיש הטלוויזיה ליאון רוזנברג חושף את כל מה שעומד מאחורי רגשות המין היצריים של הגברים, ועונה גם לאברי גלעד על הדילמה
מערכת ice |  4
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
"פעם ראשונה שאני מתבונן בחרמנות הקיימת בי ושואל את עצמי - מה זה הדבר המוזר הזה? לכאורה זהו כח החיים, גזירת גורל ביולוגית-הורמונלית שנולדתי איתה בתור גבר, כח פנימי טבעי שקורא לנו להתרבות ולהפיץ את זרענו." כתב לפתע אתמול (שישי) ליאון רוזנברג בחשבון הפייסבוק שלו.
רוזנברג, שידוע בתור גבר "חשוף" שלא מתבייש להציג את הצד העדין והרגיש יותר אצל הגברים, התארח בפודקאסט ״יחסינו לאן - הצד שלו״ עם מדריך המיניות ניסים לוי. בפוסט הוא המשיך, "אנחנו הגברים הרבה פעמים מקדשים את החרמנות שלנו, מלבים אותה בשיחות על ההיא והזאת, בהעברת סרטונים ותמונות גסות, במבטים שסוקרים את האישה שעוברת על פנינו ברחוב. לכאורה חגיגה של עוררות ותשוקה. אבל לחרמנות הזו יש צד שני- הרבה פחות מדובר."

בהמשך תקף גם את המין החזק: "גברים עושים דברים איומים בשם החרמנות. מתייחסים לנשים בצורה איומה (מהדרישה שלא יתנהגו בצורות מסויימות ושלא יתלבשו חשוף, ועד להפעלת לחץ אגרסיבי בדייטים, וכמובן תקיפות מיניות) אבל בואו נניח לרגע בצד את הכופים, התוקפים והמטרידים, בואו נדבר על רגעים הרבה יותר קטנים ואפורים שבהם החרמנות גובה מחיר: כמעט בכל קבוצת מעגל גברים שהנחיתי, כמעט כל גבר שפגשתי באימון אישי, עלה הרגע הזה שאיש וזוגתו מגיעים לסיטואציה אינטימית, ואז החרמנות מתעוררת אצלו והוא שואף לפרוק אותה. יש פעמים שזה נתקל באי רצון מהצד השני, ואז החרמנות מתחלפת בבת אחת בתסכול עמוק, בתחושות דחיה חוסר ערך ובושה."
לסיום הוא נתן ספוילר על כך שהוא עונה גם לאברי גלעד, שעורר סערה בשבוע שעבר שאמר כי לא נוח לו לראות "ישבנים חשופים" של בנות צעירות במרחב הציבורי, וכי זה מעורר בו רגשות שהוא לא מעוניין בהם.
רוזנברג כתב לו, "יכול להיות שזה יסביר לך למה קשה לך לראות נשים צעירות בלבוש חשוף, למה זה מעורר בך אי נוחות ולמה זו לא האחריות שלהן אלא שלך."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ואוו ליאון, מפתיע זו דעתך או דעתה של...
    אנו 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסיכולוגית, מרצה, עו"ד, מנחה, מגישה, נטרופטית, בעלת תארים, אמא ואשת סרח?! תרגיע!
    סגור
  • 3.
    ליאון אני בעיקר מרחם עליך
    אברי גלעד צודק 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבית כמובן אתה מקבל את הפרצוף המחוייך את הכיף ואוו אתה מרגש רותי שאתה בן זוגי האישה קצת נותנת לך חיזוקים אבל אם לומר את האמת סורסת על ידי פמניסטית קיצונית מטורללת שפשוט מאז אתה מדבר כל כך הרבה שטויות אבל בעיקר הופך אותנו לגברים היצורים חרמנים ותוקפים כן באותה נשימה תספר שזה לא כולם אבל תמיד יש עוד אחד ברורר. לגבי אברי גלעד צודק לגמרי. הסירחון שבו ילדה בת 13 מתלבשת כמו בת 19 וחצי גוף חשוף זה דוחה ומזעזע כן הכל לכאורה ברור הכל סיפורי מעשיות.
    סגור
  • 2.
    שני המינים חייבים לפי
    נעם לוי 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התורה הקדושה,זה לא לנעוץ מבטים,וזו לא לעורר
    סגור
  • 1.
    מסכן ליאון. אשתו סירסה אותו לחלוטין. שיפסיק ללקק לנקבות (ל"ת)
    סוקרטס 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור