טלוויזיה

אברי גלעד מיואש? "תנו לי בחזרה את החיים שלי"

המגיש כתב בטורו השבועי: "די. שייגמר. תנו לי בחזרה את החיים שלי עכשיו, לא עומד בזה. ואפשר להימלט מכאן אל איזו גולה שבה כביכול יש שקט ושלווה, למרות שברור לכל שאין מקום בעולם שמנותק מהגל העכור השוטף את כל החלד, גל של אנטישמיות וחשדנות ושנאה כללית לכל מה שזז"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
מגיש קשת 12 אברי גלעד, הקדיש את הטור השבועי שלו ב'ישראל היום' למצב הנפשי העדין בו נמצאת מדינה ישראל בחלוף שנה מהטבח הנורא ב-7 באוקטובר 2023 שפתח את מלחמת חרבות ברזל.
גלעד כתב: "זאת שנה על ספידים. בכל יום קורים דברים שהספיקו פעם לשבוע, אפילו לחודש. בנורבגיה לעשור. באיי מרשל למילניום. כל שבוע מכיל בתוכו עליות ומורדות בקצב ובקיצוניות שמתישים את המערכת הרגשית. אני מכיר אנשים שלא מפסיקים לבכות, עדיין; מכיר אחרים שנפשם כבר פיתחה איזה קרום דק של הסתגלות, כבר לא נרעשת כמו קודם מכל ידיעה מרה. ככה זה נפש. מתרגלת להכל. ומול השטף הזה של חדשות רעות, וחדשות טובות, וניסים וישועות, ואסונות נוראיים, אפשר לבחור להרגיש הצפה מוחלטת".

הוא גם כתב: "די. שייגמר. תנו לי בחזרה את החיים שלי עכשיו, לא עומד בזה. ואפשר להימלט מכאן אל איזו גולה שבה כביכול יש שקט ושלווה, למרות שברור לכל שאין מקום בעולם שמנותק מהגל העכור השוטף את כל החלד, גל של אנטישמיות וחשדנות ושנאה כללית לכל מה שזז. יש מקומות יותר רגועים בהרבה, זמנית, ואפשר להתיישב בהם תמורת ויתור על תחושת שייכות ומשפחה. לא שופט את מי שעושה כך".
אגב, השבוע אחרי שפרשן חדשות 12, עמית סגל, העלה תמונה ישנה שלו מיציע הכנסת עם ביפר בחגורת מכנסיו והוסיף את הכיתוב "ניצלתי בנס", גם בתכנית של אברי גלעד בלייט נייט של קשת 12, האירוע קיבל אזכור.
גלעד פתח את השידור ואמר: "לילה טוב חמו מה העניינים?", שותפו להגשה אמר: "טוב אברי איך אתה?", ברגע הזה גלעד הוציא מכיסו ביפר ישן והרים אותו מעל השולחן ודימה כאילו הוא מתפוצץ בפניו והוא נפגע, הוא מיד אמר בהומור: "כוחו של  הביפ ביפ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה