טלוויזיה

אברי גלעד לועג בשידור חי: זה מה שעשה בפתיחת התכנית

גלעד פתח את השידור ואמר: "לילה טוב חמו מה העניינים?", שותפו להגשה אמר: "טוב אברי איך אתה?", ברגע הזה גלעד הוציא מכיסו ביפר ישן והרים אותו מעל השולחן ודימה כאילו הוא מתפוצץ בפניו והוא נפגע, הוא מיד אמר בהומור: "כוחו של  הביפ ביפ"
מערכת ice |  3
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אין ספק שמפורסמי ישראל לא נותרו אדישים לאירוע פיצוץ הביפרים של חיזבאללה והגיבו בהומור, בפרגון ובייאוש לתקרית. אחרי שפרשן חדשות 12, עמית סגל, העלה תמונה ישנה שלו מיציע הכנסת עם ביפר בחגורת מכנסיו והוסיף את הכיתוב "ניצלתי בנס", גם בתכנית של אברי גלעד בלייט נייט של קשת 12, האירוע קיבל אזכור.
גלעד פתח את השידור ואמר: "לילה טוב חמו מה העניינים?", שותפו להגשה אמר: "טוב אברי איך אתה?", ברגע הזה גלעד הוציא מכיסו ביפר ישן והרים אותו מעל השולחן ודימה כאילו הוא מתפוצץ בפניו והוא נפגע, הוא מיד אמר בהומור: "כוחו של  הביפ ביפ".
מנחת קשת 12 ואושיית הרשת, מעיין אדם, העלתה תיעוד מרגע הפיצוץ באחד המכשירים וכתבה: "פה יש עוד זווית נחמדה, מרחיבת לב". מגישת גלית ואילנית, אילנית לוי, צירפה גם היא את אותו תיעוד וציינה: "זווית מחמיאה לאירוע".

הזמר, אביב גפן, שיתף כרזה פרסומית להופעה שלו היום בקיסריה והוסיף בקריצה: "מחר לא יוכנסו ביפרים". הקומיקאית, תום יער, שהתייאשה מהמצב במדינה פנתה לקודקודים: "שומעים, אולי פשוט תפסיקו להרוג אחד את השני. כל המזה"ת משוגע. אלוהים, למה לא עשית אותי ניו זילנדית?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מילכודיישן
    טרובדור 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישראל החביאה מטעני נפץ קטנים בתוך גרעינים שחורים, כעכים, עגבניות, רימונים, חסות וכרוביות, עוגיות מתוקות, ככרות לחם, אורז ופיתות. הלבנונים מבוהלים והתחילו לאכול רק ירקות גינה שהם מגדלים בעצמם, אך גם אלו התגלו כממולכדים.
    סגור
  • 2.
    לתום יער
    אפי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין לא מאוחר
    סגור
  • 1.
    איזה כיף לו. המשכורת שלו בטוחה בזמן שהכלכלה מתפרקת
    בוז 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וממשלת האסון עסוקה בפירוק המערכות והעברת אתנן בינן לבין עצמן.
    סגור