תקשורת ומדיה

רני רהב זועם: "איש מתועב, זה לא יקרה"

רני רהב דיבר על רצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל וזעם: "אם למישהו מ-15 המופלאים של ישראל יש איזה כוונה לבקש חנינה לרוצח מתועב שישכח מזה! יש חוק רצח ראש ממשלה וזה לכל החיים! שלא תעלו בדעתכם שזה יקרה כי זה לא יקרה"
מערכת ice |  3
רני רהב (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של רני רהב)
היום (שישי) בדיוק לפני 27 שנים אירע אחד הפשעים הגדולים בתולדות מדינת ישראל כאשר יגאל עמיר רצח את ראש הממשלה, יצחק רבין, בזמן עצרת שהתקיימה בכיכר מלכי ישראל דאז, שנקראת כיום על שמו של רבין ז"ל.
יום הזיכרון לזכרו של רבין מגיע בדיוק יום אחרי שהתקבלו התוצאות הסופיות לבחירות 2022 לכנסת ה-25, בהן זכה הימין ברוב מוחץ, כאשר מי שהייתה הפתעת הבחירות היא מפלגת הציונות הדתית אותה מובילים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. היחצן ואיש התקשורת, רני רהב, העלה היום פוסט לחשבון הפייסבוק שלו בו הוא מזכיר את רצח רבין ושולח עקיצה לאיתמר בן גביר.
רהב כתב: "היום, 4 בנובמבר 1995 לפני 27 שנים, נרצח ראש ממשלה ושר ביטחון בישראל יצחק רבין ז״ל. גם באם למישהו מ-15 המופלאים של ישראל יש איזה כוונה לבקש חנינה לרוצח מתועב שישכח מזה! יש חוק רצח ראש ממשלה וזה לכל החיים! שלא תעלו בדעתכם שזה יקרה כי זה לא יקרה! מיליוני ישראלים, כולל רבים שהצביעו ל-15 המופלאים יצאו לרחובות".
רהב סיכם: "נזכור ולא נשכח לעולם את הרמטכ״ל ההירואי של מלחמת ששת הימים, את משחרר ירושלים, את האיש שעשה שלום עם ממלכת ירדן ואת ההסכם הראשון עם העם הפלסטיני. אני תקווה שראש הממשלה הנבחר נתניהו ילך לדרך של שלום כולל בטוח, יחתום על הסכם סופי ויקבל גם הוא פרס נובל לשלום על כך ועל הסכמי אברהם. יהי זכרו של יצחק רבין לעד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אינני מבין
    שמנדריק 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע מצטטים בכלל מדברי הפוחלץ המגעיל הזה
    סגור
  • 2.
    ??
    מומו 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רני לצערינו הבחירות הראו מי עולה גם אז ביבי היה במירפסת והבן היה עם סמל של האוטו בכיס שניהם שותפים כולל היושב מקווה עד יו מותו לא הישתנה כלום כך זה ש הכוח ניתן בידי דיקטתורים פוטין סטלין מאוסוליני
    סגור
  • 1.
    רני רהב חחח עוד ז (ל"ת)
    ששש 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור