ויראלי

מיכל הקטנה בווידוי כואב: "מרגישה אפס רצון להרים את עצמי מהמיטה"

כוכבת הילדים משתפת: "אני לוקחת כמה נשימות עמוקות עמוקות לשים קצת סדר במערכת העצבית ואני יוצאת לדרך, תוך כדי היום אני מתחילה להרגיש הקלה, ויותר קל לי לחייך באופן טבעי ויותר קל לי להיות נוכחת. כן, אני חושבת שלהיות נוכחת ברגע זו דרך ההתמודדות הכי טובה בשבילי בתקופות שכאלה"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה ממשיכה לשתף את העוקבים והעוקבות שלה במה שעובר עליה, בצל המלחמה, בצל הגירושים של הפרק, כאשר ענתה לשאלה "מאיפה הכוחות שלך? איך את לא נשברת? את מעל הטבע ! מצדיעה לך!".
היא השיבה: "בתקופה כזו שבאמת הקרקע רועדת, המון מחשבות עולות ומציפות אותי, אני יודעת שאם אתן להם דקה אחת יותר מדי לשהות בראש שלי, הכאב ישתלט עליי ואני באמת לא רוצה להיות בעצבות כל היום. ולכן אני מנסה לעבוד יחד עם הגוף שלי, להקשיב לו וללמוד מה עושה לו ולי טוב. גם אם אני מרגישה אפס רצון להרים את עצמי מהמיטה, להתאמן, לאכול, לדאוג לעצמי ולשים את עצמי במקום הראשון, גם אם יש עליי לחצים ומליון דברים לדאוג להם אני לא מוותרת על עצמי ולעצמי".

עוד המשיכה: "אני לוקחת כמה נשימות עמוקות עמוקות לשים קצת סדר במערכת העצבית ואני יוצאת לדרך, תוך כדי היום אני מתחילה להרגיש הקלה, ויותר קל לי לחייך באופן טבעי ויותר קל לי להיות נוכחת. כן, אני חושבת שלהיות נוכחת ברגע זו דרך ההתמודדות הכי טובה בשבילי בתקופות שכאלה חשוב לציין, בנוסף לכל הפעילות הפיזית שאני עושה שבאמת עוזרת לי להניע, האמונה שלי והקרבה שלי לבורא עולם היא כוח אדיר שגדל ובוער בתוכי בכל יום ובכל שיחה איתו וככל שאני מקפידה על התקשורת שלי איתו, ככל שהחיבור שלנו חזק יותר, ככה אני מצליחה להתמודד יותר".
לסיום כתבה: "אני מאמינה באמונה שלמה שלכל זה יש סיבה, שכל האתגרים האלה נועדו במיוחד בשבילי ובשביל שיעור שגם אם עכשיו לא נראה לי הגיוני, הזמן יעשה את שלו והכל יבוא על מקומו בשלום. יש לי אינספור הופעות לשמח את ילדי ישראל מחזמר חדש שבקרוב עולה בכל רחבי הארץ "פיטר פן וונדייי יש לי 6 ילדים שכל חיי התפללתי וחלמתי עליהם הם החמצן שלי, נושמת אותם 24/7, תודה לאל , תודה על הטוב, על הרע, על הכאב, על האושר על הזכות לחיות את החיים האלה ולהרגיש!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה