ויראלי

מיכל הקטנה חוגגת יום מאושר: "אני איתך ומאוהבת בך"

כוכבת הילדים בברכה לרקדן והחבר הקרוב שלה: "זכיתי בך! אתה חבר שלא כל אחד זוכה ואני מבטיחה לך שאשמור עליך כל החיים! אתה אומנם גדלת בשנה אבל תמיד תשאר ילד עם החיוך הכובש, הכריזמה, כישרון בכל תפקיד, אומן, חרוץ ובעיקר מעורר השראה"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
עידן שמעוני, אחד החברים הקרובים של מיכל הקטנה כוכבת הילדים מהמוכרות בישראל, חוגג את יום הולדתו ולרגל היום המרגש, הקדישה לו החברה הקרובה ברכה מרגשת ביותר בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלו בו מאות אלפי עוקבים.
מיכל כתבה: "תודה על היותך חבר נפש יקר שלי ותודה גדולה לאלוהים שידע בדיוק מתי להפגיש בנינו ולהכניס אותך ללב שלי ובקסם המיוחד שלך לתפוס מקום מיוחד שיהיה שמור לך לעולמים, אני מאחלת לך אושר גדול ולא ריגעי אושר שילווה אותך בכל בוקר וילך איתך לישון. אני מאחלת לך נחת אני מאחלת לך הגשמה וזוגיות טובה ובריאה עם ציון בחיר ליבך. שתמיד ידעו להעריך אותך כי כולך נשמה טהורה ולב ענק".

עוד המשיכה: "אילו יכולתי הייתי מביאה לך בכפות ידיי, את כל שחפץ ליבך, חלומות ארוזים בקופסה, נחת בשפע ואושר עילאי שיעטוף את הכל. זכיתי בך! אתה חבר שלא כל אחד זוכה ואני מבטיחה לך שאשמור עליך כל החיים! אתה אומנם גדלת בשנה אבל תמיד תשאר ילד עם החיוך הכובש, הכריזמה, כישרון בכל תפקיד, אומן, חרוץ ובעיקר מעורר השראה. אני מאחלת לך הצלחה בכל מעשי ידייך ובכל מקום אליו תפנה והזדמנות לעשות את כל שחפץ ליבך".
לסיום רשמה: "המון המון מזל טוב, שאלוהים תמיד ישמור לי עליך בריא שמח ומאושר, יום הולדת שמח עידן שלי, רציתי רק לומר לך ביום מיוחד זה או בעצם להזכיר שאני איתך מאוהבת בך, בידיוק במי שאת. ובכל צעדייך, אני מאחורייך מי ייתן וכתו יעמיד נדע לשמור עלינו כמו שעשינו עד כה, שלך לעולמים מיכלי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה