בארץ

מיכל הקטנה לא חוגגת את יום העצמאות: "תמיד חיה בצל המלחמה"

כוכבת הילדים המוכרת מיכל הקטנה התראיינה לערב טוב עם גיא פינס ונשאלה איך היא מתכוונת לחגוג את יום העצמאות ומה היא חושבת על החג, מיכל ענתה: "תמיד היה פה את המלחמות האלה וזה פשוט נורא. גזירה לא פשוטה מה שאנחנו חווים פה"

מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
השחקנית האהובה מיכל ויצמן, המוכרת לנו ככוכבת הילדים "מיכל הקטנה", התראיינה אמש (שני), לערב טוב עם גיא פינס ונשאלה איך היא חוגגת את יום העצמאות, מיכל ענתה: "אני לא חגגתי מעולם עצמאות כי אני מופיעה מבמה לבמה, אבל ניר ייקח את הילדים לבמות. הבנתי השנה שרק אומני ילדים מופיעים, אז מה שיש. את יודעת, עצם העובדה שיש להם את הספריי שלג ואת הדברים האלה אז סיבה למסיבה בקיצור".
עוד נשאלה מיכל הקטנה מה היא מאחלת למדינת ישראל ביום הולדתה, ויצמן ענתה: "יום הולדת למדינת ישראל, כן, תשמעי, אני בת 41 אני זוכרת את עצמי תמיד חיה בצל המלחמה. כשאני הייתי קטנה, הייתה את מלחמת המפרץ, אני בדיוק סיפרתי ליולי על המסכות אב''כ, היא חושבת שאני אדם מדומיין".
"כאילו, תמיד היה פה את המלחמות האלה וזה פשוט נורא", אמרה השחקנית והמשיכה: "אני קמה כל בוקר ואני כל הזמן מנסה להיאחז בתקווה ובאור ושבאמת יום אחד נתעורר בבוקר ונגדל פה את הילדים שלנו בשקט. זאת גזירה לא פשוטה מה שאנחנו חווים פה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה