טלוויזיה

מיכל הקטנה חושפת פרט מטריד: "ישנה שעה וחצי בלילה"

מיכל הקטנה אמרה בראיון: "אני ישנה בלילה שעה וחצי, אבל משלימה את זה בנסיעות להופעות בוואן, יש לי אפילו כרית, חשפתי את זה לא מזמן אבל זאת אני מאז מתמיד, ככה אני זוכרת את עצמי. כשאני מנקה זאת התרפיה והמדיטציה שלי".
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
כוכבת הילדים האהובה, מיכל ויצמן, הידועה בשם מיכל הקטנה חשפה בראיון אצל אבי כאכון ב"כמעט שבת שלום" בקשת 12 לרגל חג השבועות את אורח החיים המיוחד שלה ועל כך שהיא מספיקה לעשות ביום מה שרבים לא, בשל שעות שינה מועטות מאוד, באופן חריג ביותר.
מיכל הקטנה אמרה לכאכון: "אני ישנה בלילה שעה וחצי, אבל משלימה את זה בנסיעות להופעות בוואן, יש לי אפילו כרית, חשפתי את זה לא מזמן אבל זאת אני מאז מתמיד, ככה אני זוכרת את עצמי. כשאני מנקה זאת התרפיה והמדיטציה שלי".

בחשבון האינסטגרם שלה היא מתעדת רגעים רבים מחייה, כולל השעות שהיא מעבירה בנקיונות או בבישול לילדיה במטבח. "תוך כדי שאני מנקה אני שומעת שירים של ההצגה הבאה שלי או שיר שאני צריכה ללמוד".
רק לאחרונה, ויצמן, המשיכה בפעילות הצדקה שלה ולשמח ילדים חולים בבתי החולים בישראל, כשביקור מרגש אחד שלה עלה לרשתות החברתיות. מיכל שיתפה סרטון מרגש מבית חולים לילדים בו ביקרה וכתבה: "גיא אלופה שלי רק בת שלוש וכבר ניצחת את הסרטן! את גיבורה אמיתית!!! אני גאה בך ומחכה לך שבקרוב נגשים יחד חלום ותעלי איתי על הבמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה