ויראלי

מיכל הקטנה מבריזה: בעלה נשאר לבד בחתונה החשובה

איש העסקים ואחד מגדולי ענף המלונאות מני ויצמן, אביו של בעלה ניר ויצמן, שהוא גם חמה, התחתן השבוע בפעם השלישית בחייו במתחם האירועים היוקרתי “בן אביגדור" בתל אביב, אבל היא לא הייתה שם
מערכת ice |  2
מיכל ויצמן, ניר ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
רק לפני כשנה, כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן גרמו להפתעה גדולה בעולם הבידור, כאשר הודיעו כי הם מפרקים את הזוגיות אחרי 23 שנות זוגיות מתוכן כ-16 שנות נישואים. אחרי שהחלה מלחמת חרבות ברזל היה נראה שמשהו שם מסתדר שוב, לאחרונה 'הצהירה' על עצמה מיכל טענה כי היא "אם חד הורית" ונראה שהקשר בין השניים שוב נותק.
על פי פרסום ב-TMI, איש העסקים ואחד מגדולי ענף המלונאות מני ויצמן, אביו של בעלה ניר ויצמן, שהוא גם חמה, התחתן השבוע בפעם השלישית בחייו במתחם האירועים היוקרתי “בן אביגדור" בתל אביב, אבל היא לא הייתה שם.

לפי ליאורה גולדנברג שטרן, ויצמן מבעלי רשת המלונות "גרנד סיטי" האירופית ואביו של בעלי מלונות "בראון", ניר ויצמן, אבל מי שבלטה במיוחד בהיעדרה מהחתונה הייתה מיכל הקטנה, כוכבת הילדים שלאחרונה שוב לקחה פסק זמן מהבן.
רק לאחרונה בראיון שסיפקה למאקו מיכל מסבירה כי: "זה הכי בקריצה כזאת, כי ניר עובד מאוד קשה. הוא אף פעם לא היה מאה אחוז נוכח כי הוא על הקו, זה שלו, והכל בסדר. אנחנו עדיין בתקופת המלחמה, הוא על 14 ערוצים. אני, זו המהות שלי, זה תפקיד חיי. זה לא היה כדי לעקוץ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מני ויצמן המלך
    אדם 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מני ויצמן איש העסקים מספר אחת! הכי חכם הכי אסטרטגי !
    סגור
  • מני החכם
    ברגיט 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור הכי חכם רק כי לקח את מיכל לאשה.
    סגור