ויראלי

מיכל הקטנה שוב מעוררת סערה? "תעריכו את האישה שלכם"

בסטורי שנכתב: "כבוד בלב ובמחשבה: הוא הערכה שהבעל מעריך את אשתו על היותה ביתו של בורא עולם, וכן מחמת כל המעלות שיש בה. וכן הכרת הטוב גדולה על כל מה שפעלה למענו במיוחד יש לתת דגש לתת כבוד לנשיות שבה, להעריך את האישה על מעלתה כאם בישראל ומחנכת דור העתיד", נרמז לגבי ריבים עם הבעל?
מערכת ice |  2
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
רק לפני כשנה, כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן גרמו להפתעה גדולה בעולם הבידור, כאשר הודיעו כי הם מפרקים את הזוגיות אחרי 23 שנות זוגיות מתוכן כ-16 שנות נישואים. אחרי שהחלה מלחמת חרבות ברזל היה נראה שמשהו שם מסתדר שוב ובשבוע שעבר מיכל טענה כי היא "אם חד הורית", כעת עוד סטורי באינסטגרם עושה בלגן גדול.
עורכת דין ירדן שמעוני שיתפה: "כבוד בלב ובמחשבה: הוא הערכה שהבעל מעריך את אשתו על היותה ביתו של בורא עולם, וכן מחמת כל המעלות שיש בה. וכן הכרת הטוב גדולה על כל מה שפעלה למענו במיוחד יש לתת דגש לתת כבוד לנשיות שבה, להעריך את האישה על מעלתה כאם בישראל ומחנכת דור העתיד".
עוד הוסיפה: "כבוד במעשים: מחמת הערכה שמעריך את אשתו מתנהג הבעל בהנהגות חיצוניות שמראות את הערכה שהוא מעריך את רעיתו. לכל הגברים שעוקבים אחרי... תקראו ותעריכו את האישה שלכם את בחירת ליבכם! האישה היא מקור השפע!", והוסיפה תיוג של מיכל הקטנה לצדו כתבה: "לא יכולתי שלא לשתף"
רק לאחרונה בראיון שסיפקה למאקו מיכל מסבירה כי: "זה הכי בקריצה כזאת, כי ניר עובד מאוד קשה. הוא אף פעם לא היה מאה אחוז נוכח כי הוא על הקו, זה שלו, והכל בסדר. אנחנו עדיין בתקופת המלחמה, הוא על 14 ערוצים. אני, זו המהות שלי, זה תפקיד חיי. זה לא היה כדי לעקוץ".
מיכל מרחיבה על המצב בינה לבין ניר: "המצב הוא על הכיפאק, הכל מהמם, יש לנו שישה ילדים שהם הפרחים והיהלומים שלנו ואנחנו צריכים להמשיך לאהוב אותם ללא גבולות ולתת להם את כל הלב שלנו כל החיים". בנוסף, מיכל ביקשה שלא ישלחו לה תמונות של בעלה, היא מסבירה ש"הילדים שלי זה קו אדום, אני מבינה שיש השלכות לזה כשאת דמות ציבורית את הופכת לסוג של שק אגרוף."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא העיקר
    ענת 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להביא ילדים יש לה מזל גדול שיש לה כסף אחרת היתה במצב באמת קשה
    סגור
  • 1.
    ומה איתך ?
    חיים 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותי לימדו שבשביל לקבל יחס צריך לתת יחס דומה אז צאי מהסרט שהפמניזם ההזוי חי בו שהגבר צריך לכבד קודם תתני כבוד (מה שאת חייבת ) ואז נדבר
    סגור