ויראלי

בר כהן: "תחסמו כל כביש אפשרי, תסגרו את המדינה"

הפגנות המחאה שנערכו אמש הובילו לתגובות רבות מצד כוכבי הביצה. אסי עזר כתב: "חייבים לשחרר את כל החטופים והחטופות. בכל מחיר. אין מחיר לאחים ולאחיות שלנו". תומר קאפון: "צריך חדש. צריך נקי. ממשלת ישראל- תתפטרו"
רוני שיינר |  3
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
השחקנית אורנה בנאי נכחה אמש (שבת) בהפגנת המחאה המרכזית שנערכה ברחוב קפלן בתל אביב בהשתתפות אלפים, והביעה תמיכה במשפחות של החטופים שעדיין נמצאים בידי ארגון הטרור חמאס בעזה. בנאי ישבה על המדרכה לצד מפגינים נוספים, כשהיא אזוקה בידיה באזיקונים צהובים וסביבה שלטים עליהם הכיתוב "נגמר להם הזמן". 

אורנה בנאי בהפגנה למען החטופים (אינסטגרם)
רבים מכוכבי הביצה הגיבו והעבירו מסרים מדם לבם, לאחר ההפגנה. בר כהן, יוצאת "האח הגדול" כתבה הבוקר: "אתמול לקח לנו שעה וחצי להגיע למסעדה. יכולה להגיד שלא הייתה צפירה אחת! אולי של איזה אידיוט. תחסמו כל כביש אפשרי, תסגרו את המדינה גם אם צריך. וסליחה שאנחנו חיים רגיל, אל תחשבו שלא אכפת לנו, וזו לא צביעות. באמת אכפת לנו וכואב לנו, אנחנו פשוט לא יודעים מה לעשות. במוצאי שבת הקרובה אני אגיע גם בלי נדר. זה לא מספיק רק לשתף בסטורי ולכאוב, אנחנו צריכים להיות איתכם שם".  
השחקן תומר קאפון כתב: "צריך חדש, צריך נקי. ממשלת ישראל- תתפטרו". אסי עזר כתב: "חייבים לשחרר את כל החטופים והחטופות. בכל מחיר. אין מחיר לאחים ולאחיות שלנו". קרן פלס כתבה: "עסקה עכשיו! בבקשה שהסיוט הזה יפסק כבר". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הביצה
    יהודי 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשביל אויר נקי צריך להתאחד ולא לשרוף את המדינה החטופים לא בכיס של הממשלה ההפגנות משיחות את לב פרעו .אבל הטיפשים לא מבינים את זה.
    סגור
  • 2.
    נכון צריך לשחרר את כל החטופים .
    לבדני 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש ,"בעיה קטנה " זה שמחזיק בהם לא כל כל כך מעוניין בעיסקה!!!!!. צעקות , צרחות , עלבונות ואיומים לא יעזרו . ואלי הוא "יעלה את המחירים" לשחרורם ולצורחים ולמאימים חלק נכבד בכך. האיומים והצרחות לא יעזרו זאת בושה וחרפה
    סגור
  • 1.
    סלב עאלק לכו לאלף ....
    פטריוט 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    11 1
    בגלל עלובי חיים כמוכם סינואר הנאצי יושב שם ומחכה למה לי לעשות עסקה
    סגור