ויראלי

מיכל הקטנה מתחננת לעזרה: "פליז פליז, אני עם שישה ילדים"

כוכבת הילדים חשפה את הצרות עם הדוד בביתה: "אני חייבת חייבת עזרה, אנחנו עם הפנצ'ר, נראה לי שאנחנו בסדר, אבל אנחנו מחפשים גלגל ספייר, בבית התפוצץ לי הדוד מים חמים ואני חייבת מישהו דחוף באיזור תל אביב, אם מישהו יכול להגיע אתן את הכתובת ואני חייבת עזרה פליז פליז עם שישה ילדים. חייבת דחוף דחוף"
מערכת ice |  3
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
יום לא קל עבר אמש (רביעי) על כוכבת הילדים מיכל הקטנה, שסיפרה כיצד הכל השתבש בדרך להופעה שלה, אך בעזרת תושיה ועזרה הצליחה להגיע בזמן ולצאת ממצב מאוד לא נעים כשהרכב שלה נתקע בצד הדרך. אבל היא גם מתחננת לעזרה בשל תקלה חמורה בדוד השמש בבית שלה.
בסטורי היא שיתפה: "בדרך להופעה בבאר שבע תקועים באמצע הכביש עם פנצ'ר". היא סיפרה: "אני בלי קול, עם כאבי גרון מטורפים ונתקענו עכשיו בדרך. יש לי הופעה בחמש וחצי בבאר שבע וזה המצב. תקועים באמצע הכביש והדרך, מזל שאני גברים, וואו איזה טירוף, איזה שיגעון".
היא המשיכה ואמרה: "יצאתי מהבית, בדרך נמצאים אצלי כל אנשי המקצוע כי התפוצץ לי הדוד ואני יומיים בלי מים חמים. בפעם שעברה התפוצץ לי צינור ועכשיו הדוד, מהמם. זה לא נורמלי, אנחנו בדרך לבאר שבע ואלוהים, אלוהים, איזה שיגעון זה, איזה טירוף".

היא גם חשפה: "אני חייבת חייבת עזרה, אנחנו עם הפנצ'ר, נראה לי שאנחנו בסדר, אבל אנחנו מחפשים גלגל ספייר, בבית התפוצץ לי הדוד מים חמים ואני חייבת מישהו דחוף באיזור תל אביב, אם מישהו יכול להגיע אתן את הכתובת ואני חייבת עזרה פליז פליז עם שישה ילדים. חייבת דחוף דחוף".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלכי לבית מלון ומי אמרלך ללדת 6 ילדים
    סגור
  • 2.
    הבן שלי במלואים
    יוסף פתח תקוה 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לו ד ילדים ואשתו רגילה לזה
    סגור
  • 1.
    בן שלי במלואים
    יוסף פתח תקוה 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבן שלי יש 7 ילדים ואשתו לא מתלוננת כי היא רגילה לזה לא לבכות
    סגור