רכילות עסקית

מיכל הקטנה וניר ויצמן חוגגים: האירוע האינטימי של כוכבת הילדים

מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן, חגגו יום הולדת 4 לבתם אלי, עם אירוע אינטימי אך מושקע במיוחד במרפסת ביתם. צפו
מערכת ice |  1
מיכל ויצמן, ניר ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן, חגגו אתמול (שני) יומולדת 4 לבתם אלי. בדרך כלל, מיכל ויצמן עושה אירועים מושקעים וגדולים בעלי הרבה מוזמנים, אלא שהפעם היא הסתפקה באירוע אינטימי יחד עם בני משפחתה הקרובה, אך הפקה מושקעת במיוחד עליה היא ממש לא התפשרה.
מיכל הקטנה הפיקה יומולדת מהסרטים לבתה אלי, כאשר התפאורה כולה הייתה בדמותה של אריאל בת הים הקטנה, כמו גם הופעה של נתי כוכבת הילדים. נוסף על כך, מיכל אף קנתה לבתה אלי את המתנה שביקשה -  רכב סגול עם הגה לבן.
מיכל הקטנה העלתה סדרת סטורים, כמיטב המסורת, מהיומולדת של בתה אלי. באחד הסטורים היא תייגה את בעלה ניר ויצמן, והוסיפה תמונה שלו ושל שתיים מבנותיה, בהן כמובן ילדת יום ההולדת אלי, וכתבה: "ואם תשאלו את אבא שלה גם הוא חייל שלה".
בנוסף לכך, מאייקי ציון ברשישת, שהייתה אחראית על הקונספט המקסים של האירוע,כ תייגה את וכבת הילדים אחרי שהעלתה פוסט אליו צירפה סרטון מחגיגות יום ההולדת שנערכו במרפסת בית משפחת ויצמן, שם כתבה: "אלי הנסיכה חוגגת יום הולדת 4. תודה על הזכות לשמח אתכם בפעם השנייה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תהיי חכמה בניהול החיים הפרטיים
    !!!! 03/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם את רוצה לשמר את הזוגיות והמשפחה תפסיקי לדווח על החיים הפרטיים שלך זה הרסני תישמרי את החיים הפרטיים המשפחתיים רחוק מהתיקשורת
    סגור