ויראלי

מיכל הקטנה בווידוי כואב: "תחושת הבדידות משתקת"

כוכבת הילדים שמתמודדת בימים אלה עם פרידה מתוקשרת, התייחסה למציאות אליה מתרגלת בזמן שממשיכה להופיע ולקדם את פעילות העסק שלה לצד גידול ששת ילדיהם וגם רמזה על הסטטוס הזוגי: "החלטתי לעצור"
שירה יום טוב |  1
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
ימים בודדים אחרי שפנתה כוכבת הילדים בבקשה לא להפיץ שמועות בעניינה, מתוך דאגה לילדיה, מיכל ויצמן, המוכרת כמיכל הקטנה, פתחה אמש תיבת שאלות לעוקביה באינסטגרם, וסיפקה תשובות לשאלות שעולות סביב ההתמודדות שלה בימים אלה.
נזכיר כי הכוכבת ובעלה ניר ויצמן, שלהם שישה ילדים משותפים נמצאים בנקודת מפנה זוגית כבר מספר חודשים, וכעת למרות סימנים ברורים על חיים בנפרד, כששניהם בפרופיל גבוה ביקשה ויצמן להניח לנושא ולא לדבר עליו.
אמש פתחה את תיבת השאלות, במה שנראה כמו הרמה לשאלות בנושא שברור שיגיעו. כוכבת הילדים התייחסה להתמודדות שלה עם התקופה המורכבת משפחתית עבורה ושיתפה את העוקבים, "אני מרגישה שהחיים תמיד תישלו אותי וחייבו אותי להיות חזקה ולדרוש את מקומי, יכול להיות שזה בגלל שאני קטנה פיזית, המון פעמים ניתנה לי התחושה שלא באמת רואים אותי, כשחיים חיים שלמים ככה זה הופך להיות מאוד מאוד מתיש
ויצמן התייחסה במרומז לחיים ללא נוכחותו של הפרוד, "אם אני לא אהיה באמת מאושרת לא אוכל להסב אושר אמיתי לאחרים, לילדים שלי לפעמים תחושת הבדידות משתקת ובזכות ההתחזקות שלי בבורא עולם אני כבר לא מרגישה בודדה... מרגישה שהוא לא עוזב אותי לרגע... אבל אני לומדת להיות החברה הכי טובה של עצמי, לאהוב אותי, לפרגן לעצמי כשצריך ולהמשיך בדרך שלי.להקשיב תמיד לקול הפנימי שלי.
"להרים ידיים לא אומר שנכשלתי, אומר שבחרתי לעצור. בחרתי דווקא בתקופה כזו מאתגרת להפסיק להילחם ולקבל את מה שיש בנמצא לחבק באהבה ולומר תודה ונכון לכרגע לבחור בי זה מה שהכי עובד לי. יש לי עוד המון חלומות להגשים והמלאכה מרובה!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם רצא לתיקשורת פירסום שופוני שכול העולם ידע והים שמרגישים כי. אולי הבעל היום מבוקש מבינה מה היא מפסידה. למה מי צריך אישה עם דבשת שישיה נכון יש בדידות בלבד
    סגור