תרבות ופנאי

מיכל הקטנה חושפת בכאב: "אני בתקופה מאתגרת, תעצרו את השמועות"

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, הכוכבת ביקשה מהעוקבים שלא לשלוח לה "תמונות וסרטונים" אשר מופצים ברשתות החברתיות, מבלי להסביר למה בדיוק הכוונה. "כותבת את ההודעה הזאת בעצב גדול, אני נמצאת בזמן מאוד מאתגר"
מערכת ice |  2
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה ידועה לא רק בזכות היותה אחת מכוכבות הילדים הגדולות בישראל, אלא גם בתור דמות ציבורית המרבה לשתף את חיי היום-יום שלה ברשתות החברתיות. באופן חריג, הכוכבת החליטה להעלות הערב (מוצ"ש), סטורי לחשבון האינסגרם שלה ובו היא מבקשת מעקוביה שלא להפיץ את "חרושת השמועות" שעוברות ברשת, כאשר ניתן לשער שהכוונה לזוגיות שלה ושל ניר ויצמן (אך היא לא התייחסה לכך באופן רשמי).
״אני כותבת את ההודעה הזאת בעצב גדול ומבקשת בכל לשון של בקשה אני יודעת ומבינה היטב שאני דמות ציבורית ויש לזה השלכות לטוב ולרע. אני נמצאת בזמן מאוד מאתגר בחיי האישיים ומתפקדת לבד עם 6 ילדים וכמובן משלבת עבודה ובית ונאחזת בכל הכוח באמונה גדולה שהכל לטובה", כתבה בכאב. בהמשך היא ביקשה שיפסיקו לשלוח לה את "התמונות והסרטונים" שהיא מקבלת באופן נרחב.
לסיכום היא מסבירה כי היא אמא לשישה ילדים, ומבקשת "לא לחרוץ גורלות". עוד היא כותבת: "תספרו עד עשר לפני כל צעד ופעולה שאתם מנסים/חושבים או רוצים לעשות. תראו רק את הילדים שלי שנדע רק בשורות טובות״. סביר להניח כי בהמשך נזכה לעדכון נוסף ממנה בנושא זה, והיא ציינה כי היא תעלה זאת לסטורי כשתרגיש בנוח.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיכל הקטנה
    אור 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הי מיכל , איתך אך לידיעה השמות שלכם אין התאמה. מציעה להקרא מיכלי. ובזה יש התאמה אם אפשר גם בת.ז ולפחות להקרא בפרטי מיכלי היו ברוכים
    סגור
  • 1.
    יכל
    מיכל 03/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי תצאי לנו כבר מהחיים
    סגור