ויראלי

מיכל הקטנה וניר ויצמן מתאחדים: "המשברים הם בלתי נמנעים"

לקראת הגירושין הצפויים, מיכל וניר ויצמן הצטלמו יחד עם הילדים לראש השנה, וכוכבת הילדים שיתפה: "השבר זה דבר כואב, לא נעים, שורף מטלטל...אבל הרצון לברר להבין ולחקור הוא זה שעוזר לנו לגדול לבנות ולהגיע לקומה חדשה ממקום שלם יותר"
מערכת ice | 
ניר ויצמן, מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה, פייסבוק/ מיכל הקטנה)
אחרי חודשים של שמועות סביב מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן, שנגמרו בהודעה שהזוג עומד להיפרד, הם חגגו יחד את ראש השנה עם ילדיהם, וכוכבת הילדים שיתפה את האיחוד המרגש באינסטגרם שלה. 

מתוך האינסטגרם
"בחיים שלנו יש עליות וירידות, המשברים הם בלתי נמנעים." כתבה מיכל הקטנה לצד התמונה המשותפת עם בעלה. "אלא שהיופי בכך הוא שהם אלו שמעלים אותנו, ומקדמים אותנו. מתוך הכאב - כשאנחנו שבורים מגיעים דרך הרסיסים לעומקים אחרים.."

עוד כתבה, "השבר זה דבר כואב, לא נעים, שורף מטלטל ואפילו מוציא אותנו מאיזון אבל כך, דרך העימות הפנימי, הרצון לברר להבין ולחקור הוא זה שעוזר לנו לגדול לבנות ולהגיע לקומה חדשה ממקום שלם יותר…אדם שבור, הוא גם שלם. כי הוא בונה בעצמו את הקומה הבאה, מסתכל לכאב ולשבר בעיניים - וממשיך לגדול כי אין שלם מלב שבור!"
נזכיר כי דווח באתרי הרכילות כי מיכל הקטנה, ובעלה איש העסקים ניר ויצמן, החליטו להיפרד אחרי 25 שנים ביחד ו-16 שנות נישואין. הזוג כבר פרוד מספר חודשים והשמועות התגברו משבוע לשבוע, עם כל מיני רמזים שהעלתה מיכל לסטוריז שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה