בארץ

טעות בתרגום או הכחשה מתפתלת? בנט בעימות מול ערוץ 14

ערוץ 14 ציטט את בנט אומר "יכולים לדון על מדינה פלסטינית", אך הוא הכחיש בעקיצה "פייק מוחלט. ערוץ 14 צריך לשלוח את פרשניו וכתביו לשיעורי אנגלית". וטען כי התכוון למשמעות אחרת
דורון בלוך |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
אמש (חמישי) פרסם ערוץ 14 כי ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, אמר במהלך כנס של קרן היסוד שנערך בגרמניה , בו נשאל על המצב בישראל, כי הינו, על פי ערוץ 14, לא שולל הקמת מדינה פלסטינית, אך לאחר הפרסום, הוציא לכך בנט הכחשה נחרצת.
בפרסום, צוטט בנט אומר "מה שאנחנו צריכים לעשות בטווח הקצר הוא להפחית את החיכוך עם הפלסטינים, לשפר את תחושת הכבוד שלהם, את האוטונומיה שלהם, אך לא לוותר על הבטחון שלנו". ולאחר מכן הוסיף "ואנחנו יכולים לדון על מדינה פלסטינית בעוד שש שנים, אולי, או שמונה שנים".
לאחר הכתבה שפורסמה, הגיב על כך רה''מ לשעבר בנט בחשבון ה-X שלו, ועקץ: שוב פייק מוחלט. ערוץ 14 צריך לשלוח את פרשניו וכתביו לשיעורי אנגלית בברליץ". וכן נכתב מחשבונו הפרטי, על עצמו בגוף שלישי "ראש הממשלה לשעבר בנט אמר בנאום זה את מה שתמיד אומר: הוא מתנגד למדינה פלסטינית. נקודה. בדיוק הפוך מהפרסום השקרי ב14".
 
 עוד תקף בדבריו את רה''מ הנוכחי נתניהו "שלא כמו נתניהו שהצהיר על תמיכתו במדינה פלסטינית ומסר שטחים נרחבים לערפאת". והסביר את הכוונה בדבריו לפי תרגום נכון לטענתנו "בנט גם אמר שאפשר וצריך להקים ממשלת אחדות רחבה גם עם אנשים שחושבים אחרת, ומכיון שבהווה כולם מסכימים שלא הזמן למדינה פלסטינית, אפשר בעוד 6-8 שנים *להמשיך להתווכח בינינו* (to debate) על זה, ועמדת ראש הממשלה בנט בויכוח זה, כנגד מדינה פלסטינית, ידועה. Debate = להתווכח (בתוכנו שמאל מול ימין)".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המיידוף הישראלי נפתלי בנט ! (ל"ת)
    אסף 09/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור