טלוויזיה

אסי עזר מתרחב: זו המדינה שתשיק את 'להיות איתה'

הודו תשיק רימייק משלה לסדרה של איש הטלוויזיה הישראלי, שיקרא "The Baker and the Beauty". הגרסה ההודית ללהיט של קשת 12 תעלה בעונה ראשונה בפלטפורמת ה-VOD ההודית ARHA, בשפה טלוגו - אחת השפות המדוברות בעולם. וגם: מה עם הגרסה הישראלית?
כפיר אדר | 
אסי עזר ישראל (צילום צילום מסך אינסטגרם אסי עזר)
השבוע יושק בהודו הרימייק ההודי ל"להיות איתה", הקומדיה הרומנטית של אסי עזר וקשת. הגרסה ההודית תעלה בעונה ראשונה בפלטפורמת ה-VOD ההודית ARHA, בשפה טלוגו - אחת השפות המדוברות בעולם והשלישית המדוברת בהודו, תחת השם "The Baker and the Beauty".
זהו הרימייק הרביעי במספר שמופק ל"להיות איתה" בעולם, אחרי גרסה אמריקאית בבימויו של דיוויד פרנקל ("השטן לובשת פראדה") ששודרה ב-ABC וכיכבה במקום הראשון בתכנים הנצפים בנטפליקס בארה"ב, גרסה הולנדית ששודרה ב-NET5 וגרסה רוסית ששודרה בקיץ 2019 בערוץ CTC.
גם גרסת המקור הישראלית בכיכובם של רותם סלע ואביב אלוש הצליחה בעולם. היא זמינה לצפייה באמזון פריים בלמעלה מ-200 מדינות וטריטוריות, וכן בשירות ה-VOD של channel 4.
במהלך השנה, צפויה לעלות בקשת 12 העונה השלישית של "להיות איתה" הישראלית עם מצטרפים חדשים לקאסט - יעל אלקנה, רועי גולדשמידט, קורל סימנוביץ, עומר שריף ג'וניור ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה