טלוויזיה

כאן 11 קיבלו אור ירוק: הפרקים המצמררים ישודרו גם בחו"ל

הפורמט המצליח המשודר ב"כאן 11" ונמצא בבעלות האוסטרלים, ונחשב לפורמט המקביל ל - "You can't ask that" שמשודר באוסטרליה, יוצא ב-4 פרקים מרגשים ומצמררים לציון טבח ה-7 באוקטובר ושידוריהם יחלו היום. כעת ב"כאן 11" קיבלו אישור לשדר אותו גם בחו"ל
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
אינספור תוכניות וסרטים כבר נעשו על הטבח הנוראי ב-7 באוקטובר בשנה שעברה, התאריך שהפך ליום השחור בתולדותיה של מדינת ישראל. זה כלום לעומת התוכניות והסרטים שעוד יעשו, וכאלו שיבקשו להסביר את שאירע באותה שבת נוראית.
אחת התוכניות המפתיעות שבמסגרתה בחרו לעשות פרויקט מיוחד לציון ה-7 באוקטובר, היא "סליחה על השאלה", הפורמט שברוב הפרקים משרה אווירה די קומית וקלילה. הפורמט המצליח המשודר ב"כאן 11" יוצא בארבעה פרקים מיוחדים ומרגשים, בהם מי שיענה על השאלות יהיו אנשים שנפגעו מהאירוע עצמו ומהמלחמה שנפתחה בעקבותיו. זאת במקום המפורסמים שבדרך כלל נמצאים בתפקיד אלו שעונים על השאלות.

היום הודיעו ב"כאן 11" כי באופן חד פעמי, פרקים של "סליחה על השאלה" יהיו זמינים לצפייה גם בחו"ל, למשך 24 שעות. זאת לאחר שתאגיד השידור הישראלי קיבל אישור מהאוסטרלים, בעלי הזכויות של הפורמט, לעלות את ארבעת הפרקים המיוחדים ל- 7 באוקטובר ללא חסימה (גאו בלוק) למשך 24 שעות לכל פרק מרגע שידורו בכאן 11.
הערב ישודר פרק של "סליחה על השאלה" עם מפונים מהצפון והדרום. מחר, 9.10,  ישודר פרק עם ניצולי הנובה. בנוסף, ב - 19.10 ישודר פרק עם מילואימניקים וב - 24.10  פרק עם חטופים שחזרו. עוד אמרו ב"כאן 11" כי צפייה מחו"ל תתאפשר באתר כאן ובערץ היוטיוב.
"סליחה על השאלה" זוכת שמונה פרסי אקדמיה, מביאה אל המסך דמויות אמיתיות, שאת חלקן אנחנו מכירים, וחושפות את הסיפורים, הקשיים וגם את הצחוק באמצעות שיח אנושי בגובה העיניים.
"סליחה על השאלה", מבוססת על הפורמט "You can't ask that" של רשת ABC האוסטרלית, זוכה פרס Rose d'Or בקטגוריית תוכנית הדוקו-ריאליטי הטובה ביותר. את הפורמט קנו כבר כ-30 מדינות ברחבי העולם והוא משודר גם בכאן חינוכית לילדים ונוער וגם במכאן בערבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה