תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 נגד הטקס האלטרנטיבי: "מתנשא, מחרים ופוליטי"

העיתונאי שמעון ריקלין נגד טקס הזיכרון האלטרנטיבי של משפחות החטופים והנרצחים: "הטקס הזה לא מגיע מאזרחים פרטיים אלא מארגונים פוליטיים מפלגים מסיתים שמחרימים את רוב העם בנוהל תמיד כמו בכל טקס או יום זיכרון שיש פה"

מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אמש (שני) התייחס העיתונאי שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14, לטקס הזיכרון האלטרנטיבי של משפחות החטופים והנרצחים אשר ציין שנה למתקפת הפתע הרצחנית של חמאס ביישובי העוטף. 
בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), כתב שמעון ריקלין לעוקביו: "בלילות כאלו במיוחד, כל כך חשוב שיש את ערוץ 14, כי כל הערוצים משדרים את הטקס האלטרנטיבי. אבל ערוץ 14 נמנע מהמשחק שהשוליים המתחזים לרוב. המתחזים לעם. המתחזים לממלכה ולכן לא משדר אותו. 
"בגלל שזה: טקס מחרים, טקס מתנשא, טקס פוליטי וטקס סקטוריאלי. טקס שרק האנשים 'הנכונים' יכולים להיכנס אליו. והטקס הזה לא מגיע מאזרחים פרטיים אלא מארגונים פוליטיים מפלגים מסיתים שמחרימים את רוב העם בנוהל תמיד כמו בכל טקס או יום זכרון שיש פה", כתב ריקלין.
 
מגיש ערוץ 14 המשיך לתקוף את מארגני הטקס האלטרנטיבי אשר בו השתתפו עשרות אמנים מובילים כגון אמיר דדון, ריטה, שלמה ארצי ועברי לידר. "לכן הם גם יצרו את הטקס הזה, שחס וחלילה במשהו אחד כל העם יהיה ביחד וזה אפילו יותר מעצבן מזה. כי כדי להסתיר את הפלגנות וההתנשאות שלא לומר הגזענות שלהם הם משחקים אותה מאחדים ומייצגים את כל העם. אבל הערב ערוץ 14 ועם ישראל אמרו להם עד כאן. וזה חשוב מאוד להפסיק את נשף המסכות הצבוע הזה", כתב שמעון ריקלין לעוקביו. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה